onsdag 13 juni 2012

Uppiggande

Oj vad jag gillar dem :)



12 kommentarer:

  1. Underbart! De ser glada och härliga ut liksom du! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack - vad gullig du är :) Det är Lindas fel att jag var tvungen att köpa dem - hon såg dem först hahaha.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad JAG gillar dem- de är ju underbara ju :-) Kram och må du och skorna vandra länge tillsammans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Vi ska vara tillsammans läääänge :)
      Kram på dig!

      Radera
  4. Åååååh, så fina!! Var har du köpt dessa???
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Visst är de härliga! På Åhléns City - lycka till!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Underbara! riktiga bli-glad-av-skor:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefina! Riktiga gladskor :) Kram

    SvaraRadera
  8. Oj vad jag också gillar! Massor! Har du någon bild där man ser dem från sidan så får du väldans gärna visa om du vill. Ha en bra kväll snygging! Kram!

    SvaraRadera
  9. Vad falls? Jag trodde jag hade kommenterat här? :-D Love the skor, de är så snygga och så mycket du.
    kramar!

    SvaraRadera