söndag 3 juni 2012

Uppdraget fullbordat och premiär

Lite trevligare att gå ut i dag och jag satt inte och tjurade halva dagen innan jag kom iväg :)

Ni som läst hos mig ett tag kommer kanske ihåg att jag förra sommaren bad om råd angående bra och bekväma skor att gå långt i. Flera av er gav mig tipset att köpa Easytones från Reebok. Jag kom aldrig till skott då men nu har jag hittat mina favoriter.

sneakers-Reebok-EASYTONE-EXCLUSIVE-123277_350_A

Jag var tvungen att lägga ut en produktbild för på mina egna bilder ser de nästan blå ut och jag lyckades inte korrigera färgen.

IMG_2200x

Stolt som ett barn över mina nya skor som är supersköna :) För att fullborda färgkakafonin tog jag ett tomterött paraply.

Kunde inte gå hela vägen in till stan pga regnet - jag tog tunnelbanan från Gamla Stan. Först i efterhand kom jag på att det var mycket klokt gjort. Fru Clintons besök gör att jag hade fått gå en stor omväg eftersom hela området runt Rosenbad är avspärrat. Ville ju inte gå utefter tågspåret i blåst och spöregn.

Lägger upp en total egobild – fullkomligt nöjd i hissen på PUB, för på golvet står en påse med det sista som behövdes till mitt badrum.

IMG_2203

Så komsi komsi elektriker och andra gubbar och gör klart det sista så att jag kan njuta fullt ut :)

Apropå ego: nu – ca 4 månader efter min misslyckade hårtoning i januari som gjorde mig nästan svarthårig, har jag exakt den färg jag vill. Mellanbrunt med röda reflexer. Smått ironiskt att håret kommer att bli ordentligt blekt inom ett par tre veckor ;)

Dags att få något i magen och göra kväll här.

Hoppas att ni haft en bra dag!

Kram

15 kommentarer:

  1. Hej söta tjej;)
    Tittar in och säger hej, försöker komma rätt både i bloggvärlen och det vanliga livet just nu....

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej :) Det är lite som jag som drabbats av den stora tröttheten - då får bloggbesöken tyvärr stå tillbaka :(
      Stor kram fina du!

      Radera
  2. Wow sicka snygga dojor. Hade jag inte just köpt ett par träningsskor hade det blivit ett par såna på direkten!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar den toklila färgen och att de är supersupersköna :)
      Kram

      Radera
  3. Hej!
    Skorna är riktiga favoriter här med och hänger med på mina Ottonader.
    Hoppas att du snart får ordning på ditt badrum, inte skoj att vänta och vänta.
    Kramar i söndagkvällen från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är jag otålig som en kalv som precis ska släppas ut :) Jag vill hänga upp mina tomteröda handukar och fixa till allt! Och det viktigaste - bada i tre timmar :)
      Kramar

      Radera
  4. Måste nog spana in dojorna, saknar ett par riktigt sköna skor.

    Hoppas badrummet är klart snart!

    Stora kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det - hoppas att de passar din fot! Bästa gålångtskor jag någonsin haft :)
      Kram

      Radera
  5. Så färgsprakande fin du är! Skorna ser sköna ut. Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Skorna är det bästa jag köpt på länge - Mollys inräknade :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. m, de ser väldigt sköna ut faktiskt, bara på bilden ser man det nästan. idag har det äntligen varit uppehåll här i Malmö, men blåst en del. Stackars, stackars löparna igår, jag såg det på TV. Och grattis till det sista till badrummet. Klem

    SvaraRadera
  8. Härlig färg på skorna. Undrar om jag skulle komma ut och röra på mig om jag hade ett par såna där välkomnande skor :) Hmmm, maybe not men det kanske måste testas :)

    Ha en fin kväll
    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Snygga skor, och om de är så sköna måste jag jammen prova. Tanken är att jag ska börja röra lite på mig, och då måste jag ha snygga fotdon:) Ha en underbar kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Läckra skor! Och en fin och färgglad Ros:) Kram

    SvaraRadera
  11. Superfina! Jag har också hört en massa bra om dom. Grattis.
    Och det börjar närma sig till badrumspremiären. :-D :-D

    suss gott,
    kram

    SvaraRadera