lördag 9 juni 2012

Tack för en härlig kväll :)

Att stråla samman med en underbar samling kvinnor man aldrig tidigare träffat och genast finna varandra är ren och skär lyx.

Mycket skratt och dråpligheter men även allvarligare diskussioner – det här var en av de bästa kvällarna på länge.

Eftersom en i gänget är en mästerfotograf föreslår jag att ni hälsar på hos Lingon för att få se lite vettiga bilder. Jag slänger som vanligt i väg ett klick då och då utan närmare eftertanke och resultatet bli ju sådär bra.

Jag låter kvällen symboliseras av detta enda foto som speglar lite hur det var – skratt och allvar på samma gång.

IMG_2340

Än en gång – tack för i går. Nu ska vi skärpa till oss så att vi kommer in till stan någon gång :)

Kramar

6 kommentarer:

  1. Haha här är en till som inte riktigt lyckas ta mig ur morgonrocken. Dags för skärpning! Ses senare. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har åtminstone fått i linserna och lyckats duscha nu :9 ses sen.
      Kram

      Radera
  2. Ja, jag kan ju hojta tvärs över rummet men varför inte kommentera? Hihi.
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja varför sitta och skrika nu när här äntligen är tyst :D
      <3

      Radera
  3. Snyggingar! Ni var så fina allihopa! Hoppas ni får en fin dag i dag med.
    Kram

    SvaraRadera