tisdag 12 juni 2012

Swappa Elouise cobbel cardigan i powder?

Jag har en sprillans ny i strl 2 men skulle vilja ha en 1 i stället

FORAR1~1

Både den här i powder………….

odd-molly-elouise-cobell-cardigan-v-rouge-3900806_new

……och den i vintage rouge är intressanta

Din kofta behöver inte vara helt ny men i toppskick.

Jag har tyvärr ingen date med finaste Lingonet utan med Herr Magnecyl och Fru Honungsvatten :(

Hostar så att det låter som en mindre TBCklinik här på Hornsgatan och det är nog allt hostande som fört med sig huvudvärken.

Ses i morgon om ni vill!

13 kommentarer:

  1. Vad jobbigt! Krya på dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej,
    En annan fråga du som har koll på reor- har Mathilde börjat ännu tro?
    Vänligaste
    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :) nej inte än - brukar vara kring midsommar tror jag för jag brukar inte vara hemma då så jag missar alltid inledningen haha.
      Må så gott!

      Radera
  3. Uss, krya på sig. Lite halvhängigt här också, men det ordnar nog upp sig. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sömn är nog medicinen tror jag!
      Kram

      Radera
  4. Krya på dig sötis och leker vi en annan dag. :-D
    Hoppas någon hör av sig om koftan,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill jättegärna leka lite i morgon omm du har tid - ska dricka massor av honungsvatten och andas in ånga så att jag slutar hosta :)
      Kram

      Radera
  5. Å nej, vad tråkigt. Hoppas ni får tillfälle en annan dag.
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. :-( Tråkigt med hosta! Hoppas inte det är den som vår lille grabb fått - han har hostat i fem dagar nu och idag slog 39 graders feber till. Inget kul alls nu när det börjar bli lite sommar!
    *krya på dig*

    SvaraRadera
  7. Vad trist att du är sjuk. Krya på dig. Trist att missa en date med Lingonet, men det går fler tåg

    SvaraRadera
  8. Ingen rolig date med andra ord! Krya på dig! Kram<3

    SvaraRadera
  9. Hej :-)
    Bina tipsade att du letade efter sjal. Jag har lagt upp min på FB under Odd sidan :-)

    SvaraRadera