torsdag 7 juni 2012

Nu jädrar är det bråttom och dagens tre bilder

Härligt väder i dag igen – hoppas hoppas att det håller i sig!

IMG_2282

Att tåget åkte ifrån mig spelade ingen större roll eftersom ingen står med stämpelklocka på jobbet :)

Antydde ju att ni skulle få se bildbevis från dagens träning men naturligtvis låg telefonen på skrivbordet igen

IMG_2284

Däremot får ni en bild på ännu ett lånstulet föremål. Ingen av oss ska behöva dricka ur plastglas :)

Dagen har bara rusat fram men får inte ha bråttom här

IMG_2221

Det gäller att lugnt vänta tills spärrens dörrar öppnat sig – inte lönt att försöka rusa då går spärren i baklås och piper.

Min dagens har jag nyss haft men trivs så bra i den att jag inte kunde låta bli

IMG_2212x_thumb[1] (1)

Det här blev ett inlägg med andan i halsen för nu är det bråttom bråttom. Snart landar finaste Lingon här och jag har en del att fixa innan dess.

Hoppas er dag varit bra!

Kramar

5 kommentarer:

  1. Hoppas ni får fina dagar nu! Solen skiner i skåne för tillfälligt,men ösregn utlovas, verkar bli bättre hos dig iaf. Klem

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en toppenhelg tillsammans du och Lingonet:) Är lite sotis faktist:) Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med finbesök. Snart är hon väl framme??!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Önskar er den bästa av helger och kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Bra att du kan låna med lite porslin och glas. Plast är ju inget kul!
    Skynda nu så att du inte missar Lingonet. Hon såg lite förskräckt ut i Katrineholm!
    Kram!

    SvaraRadera