söndag 10 juni 2012

My precioussssssss

Jag har sovit som en liten gris medan fröken Lingon var hur pigg som helst när vi kom hem i går :) Vet inte riktigt om hon njöt av mina snarkningar när hon satt uppe och datade men kanske var det skönt att det inte var alldeles tyst?

Tom min syster mailade mig efter förra provningen: du MÅSTE köpa den där Heavy metal dress! Det tog ett tag men till slut kunde jag inte motstå den – eller den tillhörande koftan.

IMG_2406

IMG_2408

Utan jeans hängande runt anklarna känns den betydligt mer bekväm :)

Jag avstod ju sist jag provade den eftersom den är väldigt figurnära och jag vill inte gå hungrig hela tiden för att undvika en bulle på magen. Men vad fasen – jag får väl investera i en gördel haha.

Den hänger framme på paradplats så att jag kan snegla lite på den medan jag gör mig i ordning………

Här är lite växlande sol och moln men skönt – ha en fin dag där ute!

10 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Den klänningen är ju som gjord för dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du - jag avstod ju sist för att jag tyckte att den var väl avslöjande men har inte kunnat släppa den :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra där! En riktigt klockren rosenklänning. Jag har också haft lite tankar om att ge den en andra chans i provrummet. Tyvärr finns den inte i min lilla byhåla så det får vänta. Får beundra dig i den så länge... Kram snyggo!

    SvaraRadera
  4. Jag är supernöjd! Jag tror att du skulle vara löjligt snygg i både den grå och turkosa.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ah vad fin du blev i den! Det syns ju ingen bulle någonstans!! Koftan till är en hit.
    Hoppas ni haft en trevlig helg!
    *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du :) Nej bullen riskerar att framträda efter en rejäl middag haha
      Kram

      Radera
  6. Wauw, vad snyggt! En riktig fin kombo, och klänningen sitter perfekt.
    KRam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar den och tänk dig CC jacket till :)
      Kram

      Radera
  7. Klart som f-n att du skulle ha den klänningen! Som klippt och skuren för lilla du:) Kram

    SvaraRadera
  8. Ja det är faktiskt klart som f-n och jag är så himla nöjd att jag tog hem den :)
    Kram

    SvaraRadera