onsdag 13 juni 2012

Intensiv dag och Lingondate på kvällen

Det märks verkligen att det börjar närma sig halvårsskiftet – det är intensivt som attan på jobbet men kul.

Gick hemifrån i morse i denna färgglada stass plus min ärtgröna kappa så jag fick en del blickar.

IMG_2457x

IMG_2459

Jag är helt galen i mina nya skor – på begäran kommer bättre bilder av dem i morgon :)

Efter jobbet susade jag hem, lämnade av lite grejor, bytte om och åkte in till stan och mötte Lingonet på Åhléns där vi fånade oss lite i en provhytt

IMG_2462

Jag vet inte riktigt vad som hände här – avsikten var att ta en halvkroppsbild…….

IMG_2463

Dagens andra stass – betydligt mer bekväm och provningsvänlig

Efter lite rantande fram och tillbaka hamnade vi på hennes fina hotellrum där vi tog igen oss lite

IMG_2466

Sängen var helt underbar och helst hade jag velat somna in där på ort och ställe men det gäller ju att ta vara på tiden när det är sista gången man ses på ett tag så vi skärpte oss och gick ut för att få lite mat

IMG_2468

IMG_2469

Det var så länge sedan jag åt sushi så det var med stor iver jag kastade mig över mina bitar. Balanserade det salta med en söt Pepsi Max ahhhh!

Tillbaka mot Åhléns och tunnelbanan där vi försökte oss på att ta några avskedsbilder medan folk stirrade undrande

IMG_2473

Usch jag har så svårt att säga hej då – det känns konstigt och lite ödsligt. Tröstar mig med att det inte är mer än ca tre veckor tills vi ses igen – då i Lingonhooden – det ska bli spännande!

Förutom ordentliga bilder på mina nya skor ska jag terrorisera er med lite badrumsbilder i morgon för nu är det banne mig klart sånär som på ett par elsladdar som sticker ut i ett hörn :)

Ha det så gott!

8 kommentarer:

  1. Coola pjuck! Har hektiskt jag med, det snurrar på utav bara helskotta nu men lugnar förhoppningsvis ner sig lite efter midsommar....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de läckra :)
      Kram

      Radera
  2. tack för übertrevligt sällskap!
    Nu ska det sovas här trots att skrikbebisen just kom tillbaka och slår i dörrarna gör de visst också. Men jag sussar och drömmer om morgondagens pannkakor.
    <3

    SvaraRadera
  3. Oh no - jag hoppases att ljudmaskinen var borta :( Hoppas du sover gott och jag saknar dig redan ju!
    <3

    SvaraRadera
  4. Men Lingon...är bebisen kvar??!!!

    Och det låter som ni haft en riktigt härlig dag! Bra att ni kunde vila lite på hotellet så ni orkade med kvällsmaten! Härligt att ni kan se fram emot att ses så snart igen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jösses vad snygga skor på första bilderna!! Förstår folk kastade ett extra öga på dig..
    Mysigt o kul ni verkade ha igår tillsammans! Lite trist med avsked förstås..fast ni ska ju snart träffas igen! Då är det ju betydligt lättare..
    Hoppas du få en fin torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt ni har haft det och ni ses ju snart igen. Men jag vet hur svårt det är med avsked. Massor av kramar!

    SvaraRadera
  7. Tänkte mest bara säga morsning korsning :)

    SvaraRadera