torsdag 14 juni 2012

Äntligen badrum!

När det här publiceras är jag på årets första grillfest hos en kollega. Jag vet att det blir fantastisk mat och dryck, mycket prat och massor av skratt. Vet också att jag kommer att få skjuts hem – riktig lyx eftersom det skulle ta ca 1½ timme att åka kommunalt.

Under tiden tvingar jag på er bilder från mitt badrum som äntligen är klart sånär som på att kommoden under handfatet ännu inte är på plats. Jag är jublar över att äntligen slippa skogstoan och att ha några få steg till duschen :)

IMG_2452

IMG_2448

IMG_2447

Vitt, antracit och rött och badkaret är så klart invigt men badbomben sparar jag lite på.

Hoppas ni har en fin kväll!

8 kommentarer:

  1. Hurra för dig som har badrum igen och hoppas festen är riktigt lyckad! Kram

    SvaraRadera
  2. Äntligen! Blir det plats med kattlåda nu då?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart och fint!
    Och jag fnissar som kom och bodde hos dig en hel vecka för tidigt. Hoppas ni har det jättetrevligt i kväll!
    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  4. Äntligen! Vilken härlig känsla det måste vara..inga hantverkare som kommer o "stör" längre då! Skönt för dig!
    Grillfest o privatchaufför låter inte fel det heller!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till fina badrummet!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blev:) Kram

    SvaraRadera
  7. Stort Grattis! Så himla skönt för dig att denna pärs nästan är helt över. Och din kväll verkar ytterst angenäm, njut!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Äntligen! Vad fint det blev. Hoppas att kvällen var lyckad.

    kram

    SvaraRadera