torsdag 10 maj 2012

Värsta fyndet eller där sprack det ;)

Liksom flera andra har jag utsett maj till köpfri månad även om jag hållit tyst om det. Ja inte helt köpfri men bara nödvändiga saker som t.e.x toapapper skulle få landa på Hornsgatan. Jag gör så då och då för att hålla koll på att jag inte blir en sån som shoppar bara för shoppandet egen skull. Det brukar gå finfin trots att det ibland är lite tråkigt. Jag menar inte en endaste liten glad hårsnodd för att muntra upp mig………

Men i går gick det käpprätt åt skogen och det är jag vanvettigt glad för. En galen? människa bestämde sig för att sälja sina som hon använt 3-4 gånger för en tredjedel av nypriset och jag som spanat och suktat länge kunde absolut inte stå emot

FiorentiniandBaker-7040-Black_325

Fiorentini Baker Eternity i svart storlek 37

Hur mycket tur får man ha undrar jag smått vimmelkantig. De ska lämnas till skomakare i morgon för sulning så jag får väl tåla mig någon vecka innan jag kan premiärgå dem.

Jag skäms inte ett dugg över det här köpet men däremot skäms jag lite över att jag hoppade dagens träningspass. Vaknade med huvudvärk i morse som vägrar ge med sig så den är fortfarande kvar och jag känner mig lite skruttig :(

Tidig datoravstängning och tidigt i säng alltså!

Kram

8 kommentarer:

  1. Grattis till ursnyggt köp! Är det fynd så är det fynd köpstopp eller ej:)
    Krya på dig! Hoppas huvudvärken ger med sig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fynd bryter absolut köpstopp :) Skithuvudvärken är kvar så jag går snart och lägger mig.
      Kramar

      Radera
  2. Bra köp!! Jag älskar mina (ljusa)

    Krya på dig fining!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag kommer ihåg när du fick hem dina :) Tack snälla jag är på väg i säng snart.
      KRAM

      Radera
  3. Shoppa på du! Fina stövlar:) Kram

    SvaraRadera
  4. Å jösses! Om du behöver dämpa samvetet så kan jag överta dom :) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag har kommit på hur det är, jag eller vi bestämmer oss för köpstopp och plötsligt så vimlar det av bra saker som man bara måste ha. Med fyndläge dessutom, men när jag/vi verkligen letar efter något så hittas ingenting, alltså ska vi inte ha köpstopp utan göra tvärtom.
    Snygga stövlar förresten och jag begriper om du är glad.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. Mycket bra köp. Jag äääälskar mina men visst är de stooora i storlek. Mina 36 är nästan för stora för mig :-)

    Ha det gott
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera