lördag 26 maj 2012

Välkomna att dra på munnen :)

Elva timmars sömn med bara två avbrott för intensivhostande satt precis rätt och jag är inte riktigt lika seg i dag. Vilket är en himla tur för större delen av dagen har gått åt till att ränna runt i ett stort antal affärer på Söder och i city med omnejd. Ja det blev tom en tunnelbaneutflykt.

Nya handdukar och matta till badrummet ska jag ha – i tomterött eller lite mörkare. Inte så väldans lätt visade det sig. Matta är fixad och den ska med till en affär med fyra olika sorters röda handdukar i morgon.

Lyckades även med ett supersandalinköp och det är nu ni är välkomna att flina lite

IMG_2099x

 

IMG_2098x

Japp det är sandalerna som var hemma och vände. Kunde inte släppa dem så jag provade en storlek mindre och häpp – de är perfekta. Dessutom var det nu 20% rabatt på dem så mitt tramsande lönade sig verkligen :)

Kyligare i dag men jag hade bestämt att det skulle bli Tadaapremiär och så fick det bli – i alla fall för ett tag.

IMG_2092x

IMG_2094x

Efter sandalköpet blev det jeans resten av dagen för det blåste rakt genom klänningen.

Jag har ingen mat hemma så nu ska nya sandalerna på igen och få sig en promenad. Jag tänker vara ute en stund för det är väl ändå synd att sitta här framför datorn när solen skiner. Sätter mig nog på en uteservering en stund om jag hittar en som inte är knökfull.

Må så gott!

Kram

14 kommentarer:

  1. Åhhhh, vilken outfit. Drömkoftan. :-D

    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Koftan är från en provkollektion och något liten kanske men det bryr jag mig inte om!

      Radera
  2. Du valde färgen på tårna jag röstade på. Så snyggt tillsammans med snygga sandalarna:) Hoppas du lyckas hitta ett ställe ute, det låter hur mysigt som helst.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är sandalerna snygga! Rieker så de är helt underbara :)
      Kramar

      Radera
  3. Så fin du är! Tadaa i blått är inte dum alls


    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Klänningen är ljuvlig att ha på sig och inte så ömtålig eftersom den är mörk.
      KRAM

      Radera
  4. snygging där! ha en finfin kväll! kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Tack :) Har inte kommit ut än hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Idag har vi en likadan Tadaa på....min favoritklänning!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Fina sandaler och tånaglar! Tur att du fick byta:)
    Jag har också svassat runt i min blå Tadaa ikväll, ljuvlig att bära!
    Kramar!

    SvaraRadera
  8. You are super in blue! Love the coordinating toenails!!!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  9. I vilken butik hittade du dina fina Rieker med 20 % rabatt? Bor i andra änden på Hornsgatan....

    SvaraRadera
    Svar
    1. I den lilla gallerian under Slussen :)

      Radera