söndag 13 maj 2012

Traderafynd och den lilla grå

Ska inte bli så långrandig här för jag är hungrig :)

Fantastisk dag med ljuvlig sol och många timmars promenerande. Hann precis hem i tid för att klicka hem den här hett eftertraktade som jag nästan givit upp hoppet om

XXXXXX

Just den här limegröna har jag spanat längre efter än den grå som jag fick tag i alldeles nyss. Äntligen får jag hem den i storlek 2 – hurra! Kommer att bli supersnygg tillsammans med lite solbränna.

Under den glada ytterstassen var jag mer nedtonad

IMG_1945x

Den här söta lilla koftan hade jag som reaspan i vintras men missade den. Blev så glad när jag lyckades få tag i den ur en provkollektion. Gör inte mycket väsen av sig men just därför är den så lätt att kombinera med allt möjligt.

Nu är det mat! Ha det så gott.

Kram

9 kommentarer:

  1. Det ska bli riktig roligt att se den gröna blusen på. Som du säger blir det snyggt till lite bränna.
    Jag gillar din dagens.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm gillar den här mjuka lilla grå saken riktigt mycket!
      Kram

      Radera
  2. Det hade jag också koll på, ska bli kul att se den på! Hittade idag en annons om "ebba & jag" på Hornsgatan, såg ut som en riktig Frk Abbe-butik, och kom att tänka på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaaa Ebba & Jag är supermysig :) Lycka till med blusspanandet!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin kombo och vi ska inte tala om några inlägg längre ned, den med skinnjackan och långa kjolen. My god. Snyggt!

    SvaraRadera
  5. Underbar färg på den lilla gröna:) Vad du fyndar! Kram

    SvaraRadera
  6. Älskar den fina gröna.. vad härligt att du fick tag på den.
    kramar!

    SvaraRadera
  7. Vilken fyndmaja du är. Älskar den där koftan, sååå himla söt och den skulle jag gärna sätta på min span-lista också :)

    Den gröna är ju underbar till våren/sommaren. Kan tänka mig att den grå också är super

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Så det var du som budade hem den. ;) Den hade jag med span på och en sådan kofta hade jag med gärna haft. Finfina grejer! ;)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera