lördag 5 maj 2012

Stora Drönarlördan

Hohoho så slapp jag varit mest hela dagen och dessutom njutit ohämmat av det. Ingen Luther i sikte alls :)

Lyckades ta mig ut mitt på dagen och fingå lite i tjusiga mollysar och snygga träskoboots men med en “frisyr” som kanske skrämde känsliga?

IMG_1892x

IMG_1893x

Efter det struttade jag omkring här hemma i min nya CC jacket för jag blir oftast på gott humör när jag provar mollys

IMG_1899x

Bland allt jag provade var den där lilla söta Traderade sidentoppen som jag inte hittat någon bra match till än men det här gillade jag :)

Precis som vanligt lyckades jag inte bestämma mig för vad jag ville ha till middag när jag var ute. Jag är alldeles hopplös och kan inte planera utan springer ner till affären när jag väl är hungrig och vet vad jag vill ha.

Alltså bär det av till ICA nu för helt plötsligt känner jag att jag inte kan leva utan rostbiff :)

Hoppas ni har en bra kväll!

Kram

8 kommentarer:

  1. Snygga stassar du visar. Det där med att bestämma mat är jättesvårt tycker jag, men det kanske beror på att jag nästan aldrig blir hungrig, och när jag väl blir det har hjärnan redan bestämd vad den vill ha. Är det så för dig med?
    Kram o trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Exakt så är det med maten! Jag kan ha massor av olika saker hemma men känna att jag inte har lust att äta något av det :)
    KRAM
    P.S har inte tagit mig ner till ICA än haha

    SvaraRadera
  3. Det låter som en sån skön dag. Och visst blir man glad av att prova?
    Hoppas du har fått något gott i dig nu det är ju lördag. Och iväg till affären med dig. :-D
    kramkram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi det kommer mer provningsbilder i morgon för jag höll på en bra stund :D
      Kramar

      Radera
  4. Ha,ha så tycker jag man skall handla. Det måste väl ändå vara det som kallas här och nu:)
    Ha en härlig kväll.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  5. Haha ja här och nu är det verkligen :)
    Kram från en mätt och glad

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar dag! Skulle jag också behövt:) Kram!

    SvaraRadera
  7. Men så ska det vara! Så ska man njuta! Hurra för dig! Och kram från en som kryper i säng nu.

    SvaraRadera