onsdag 16 maj 2012

Ruggigt nöjd med mig själv

Jag insåg frampå dagen att det inte bara fanns två alternativ till aktivitet efter jobbet. I källaren har vi en träningslokal som är helt ok med vikter och maskiner som gott och väl räcker för att köra igenom hela kroppen. Eftersom mitt största bekymmer verkade vara att släpa omkring på en tung träningsväska gick jag ner i vår egen lokal och gymade drygt en timme :)

page

Lämnade kvar alla tunga grejer på jobbet, åkte in till stan och plockade upp mina Fiorentini Baker som var klara. Skomakaren som är superduktig och hur gullig som helst hade förutom att sula och klacka även putsat upp dem och dessutom fick jag 100:- rabatt på jobbet.

Så klart jag är nöjd!

Min dagens är av karaktären “grabba åt sig något som hänger framme”.

IMG_1957x

Man orkar liksom inte böka omkring hur mycket som helst varje morgon.

Tänker inte göra något som helst vettig i kväll – bara ligga i soffan och vegetera och möjligen läsa några sidor i en bok.

Hoppas allt är väl med er!

Kram

12 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som verkligen tar tag i detta med träning. Nu förtjänar du vila dig i soffan med en god bok.
    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var jäkligt skönt! Nu är det slapperier på hög nivå :)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Grymt skitbra gjort! Jag är impad och stolt över dig! Införtjänade slapperier är de bästa slapperier så slappa utav bara helskotta nu för det är du värd. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Jag är ju supernöjd att jag inte sket i det :) Här slappas det seriöst.
      KRAM

      Radera
  4. Bra gjort med träning och grejor:) Jag ska också vegetera i soffan nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste ju se till att komma över den där berömda tröskeln så att jag verkligen längtar ;)
      Kram

      Radera
  5. Bra jobbat! Nu kan du med gott samvete häcka i soffan resten av kvällen.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag ju nyfiken på vilka färger det blev... Det roliga är att jag mest tänkte på just dig och Sanna när jag la ut inlägget om träningslinnena och så är det ni som kommenterat, ibland kanske telepatin fungerar... :o)

    SvaraRadera
  7. Hehe precis dem du provade - älskar det limegröna :) Lite telepatisk är du nog.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tänkte när jag läste förra? Inlägget att hon kommer nog att både träna och ta en runda på stan Och fixa skor! Du är superduktig och snygg, ditt leende smittar så jag blir helt upprymd! Tackar för boosten!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Ps. Imorgon ska jag mellanlanda på Freeport. Håll tummarna för att jag trillar över en Wilma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha vad söt du är! Glad att jag smittar lite :) Å jag håller verkligen tummarna för att du hittar en Wilma - kanske jag rentav blundar och hoppar på ett ben om jag kommer ihåg det:)
      Kram

      Radera