lördag 26 maj 2012

Nagellack på hjärnan

Nu när jag äntligen fått ordning på mina fötter har jag fått nagellack helt på hjärnan. Just nu är tårna mörkt metallicblå men jag vill ha en massa andra färger också även om det känns bäst att ta en färg i taget :)

toe-nail-polish-colors

Jag lägger ut en enkät här i högermarginalen och det vore lite kul om ni ville ta er tid att visa vilken er favorit är. Det går bra att välja fler färger.

Kanske bättre att klä på sig och gå ut i stället för att sitta här och fundera över nagellack. Särskilt som mina tår är alldeles nymålade och knappast ska målas om just i dag.

Ha den fin lördag!

Kram

8 kommentarer:

  1. Jag gillar alla färgerna men på tårna måste jag fundera...hmmmm. Lila, rosa och orange just nu. Men kanske även turkos och mörkgrön? :-D

    kramar och lycka till med handduksjakten,
    <3

    SvaraRadera
  2. Å jag glömde lila - det vill jag testa :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Blå toner är favorit till tårna, ibland även någon ljus rosa men jag blev lite sugen på lila nu när lingondamen hade det som förslag.
    Hoppas att din lördag blir fin och kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev ju jättesugen på lila - förgrömmade Lingon hihi.
      Kram

      Radera
  4. Men till Prideveckan kan du ju ha allihopa!
    Då är det helt korrekt med regnbågens alla färger.

    SvaraRadera
  5. Haha det dar du ju rätt i men tills dess har jag förhoppningsvis hittat min favotit :)

    SvaraRadera
  6. Rosa och den bredvid ( korall? ) älskar lite korallaktigt. Själv är jag mer 80-tals neonrosa idag ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag tänkte på dig när jag skrev korall :)
    Kram

    SvaraRadera