måndag 28 maj 2012

Lite konstigt – på ett gulligt sätt

Snett emot mig på pendeltåget sitter en typisk jätteviktig finansherre i strikt kostym, portfölj och en bluetoothgrej i örat. Plötsligt flyger han upp och pekar ut genom fönstret medan han utbrister titta toto!!!!

hastar2

Rysligt generad sjunker han ner på sätet medan han stammande förklarar att han brukar peka ut toto för sin lille son som jag visst redan lämnat på dagis………..hm ja

Trots att han var så illa till mods började jag fnissa hysteriskt och efter en liten stund kunde jag se de första små ryckningarna i hans mungipor.

Resten av resan var högst ordinär.

Kram

17 kommentarer:

  1. Haha, vad kul! Och lite sött! Vissa saker sker per automatik.

    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja snacka om att vara programmerad :)
      Kram

      Radera
  2. Hihihi. Tack för dagens första skratt!
    Ha en fin dag,
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det samma det samma :)
      Kram

      Radera
  3. Haha, bra start på dagen:) Vissa saker kommer tydligen av sig själv. Maken vaggar ofta en limpa på armen när vi är på affären, och nu är det över 3 år sedan senast han gjorde det med något barn:D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk så vanor kan sitta i :)
      Kram

      Radera
  4. Underbart! Lätt hänt vet jag som har tre barn tätt och mer än en gång försökte mata även maken vid middagsbordet. Det har tack och lov gått över nu, men satt i länge...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha lika underbart detta. Bra att det gått över :D
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, vad roligt!

    Jag förstår att han kände sig lite genererad.

    SvaraRadera
  7. Det tycker jag var en riktigt trevlig morgon happening!!
    Hi hi!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  8. Hi hi, verkar som det är riktigt trevligt att åka med ditt pendeltåg. Såna där små incidenter förgyller ju vilken tråkig resa som helst :)

    Stackarn....:-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Haha.. Helt förbaskat underbart ju! Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar händelse - sånt är kul att bevittna!

    SvaraRadera
  11. Hej Så härligt inlägg :) Vi behöver skratta mer. Tänkte passa på att fråga dig om du varit på Wallas outlet nu när den är öppen igen? Tror jag läste att du var där förra gången. Ville bara kolla om det är nåt värt att ta sig till Stockholm innan de stänger den 9/6? Det är ju en bit från Göteborg och man vill ju inte bli besviken? Tack snälla om du vet nåt. Kram Catrine A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kikade in och tyckte inte att där var något kul. Mest stora klumpiga klänningar i det där stela bomullstyget. Inga Tine, Paris eller vita somriga kjolar. Om du ändå ska hit kanske du ska titta in men jag tycker inte att det är värt en separat resa.
      Kram

      Radera
    2. Tack snälla du för infon. Vad bra då sparar jag lite pengar, kanske satsar på Freeport och OM istället ;) Kram

      Radera
  12. Haha.. vad komiskt :)) Läste tillbaka lite och såg att du börjat inreda badrummet! Vad kul när allt är nytt och fräscht! Kram

    SvaraRadera