måndag 28 maj 2012

Jag har blivit lite lat – förlåt :o)

Inser att jag inte är så bra på att svara på era kommentarer längre men jag är så in i döden trött när jag kommer hem att jag helst vill gå och lägga mig direkt. Tror att jag åtminstone lyckats svara på direkta frågor. Om inte ber jag om ursäkt – fråga igen så ska jag hålla ögonen bättre öppna ;) Jag kommer troligen att fortsätta så tills det är ordning här hemma igen.

I går hittade jag en kul site med nästan alla badrumsprylar jag söker. Det enda som saknas nu är en röd toalettborste med hållare.

page

Vi ska ha vårfest på jobbet och det var ytterst nära att jag hamnade i festkommittén men jag lyckades slingra mig på ett snyggt sätt ;) Vet inte riktigt när festligheterna ska gå av stapeln och just nu har jag helt andra saker att se fram emot. Som t.ex. ett litet event i Odd Mollybutiken på torsdag. Inte dumt. Inte dumt alls!

Kyligare i dag och jag längtade efter något mjukt och icke åtsittande

IMG_2128x

Imprime tunic med Wunder underdress

Något av det skönaste jag har – supermjuk och lite löst hängande. Jag kämpade ju med de båda klänningsmodellerna i den här serien men fick inte någon av dem att sitta bra så det blev tunikan i två färger i stället.

Hoppas ni inte frusit och regnat bort i dag!

Kram

5 kommentarer:

  1. Tänk inte så mycket på detta med kommentarer. Själv prioriterar jag solen och uteliv med familjen, och sen när vi kommit in har jag varit för trött. Ditt badrum kommer att bli superfint!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här har varit sista varma dagen nu säger dom? Jag hör inte.

    kramar och trevlig kväll,
    L

    SvaraRadera
  3. Imprime tunic tillhör favoriterna i min mollyrob med:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Vad fin du är!
    En röd toaborste tyckte jag mig skymta på Fru Gunnarssons diskbänk. Hon verkar ha koll (eller sonen kanske?!;) på sådana prylar:-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Äh! Jag är USEL på att kommentera, men läser desto mer. Sånt där kommer och går i perioder :-) Och du är ursäktade, du måste ju få tid att njuta av sitt badrum du fått tillgång till :-) Kram!

    SvaraRadera