fredag 18 maj 2012

Ingen träning men nöjd ändå

Det var verkligen extrem fredagskänsla på jobbet. Vi var bara några få stycken där och jag fick ett enda telefonsamtal på hela dagen.

I morse gick jag en bit av vägen till jobbet. Inte för att det var problem med kommunikationerna utan för att jag ville :) Insåg när jag kommit en bit att den här stassen var snudd på för kall. Jag har väntat och väntat på att kunna ha den här kappan och i dag kunde jag inte hålla mig längre

page

page2x

Vackraste Delong coat i porcelain med den fina rosbrodyren som jag naturligtvis inte kunnat motstå.

Skippade träningen i dag för jag är skrovlig i halsen. Bäst att ta det lugnt för i morgon ska jag flanera på stan och dricka kaffe på uteserveringar tillsammans med två sköna damer. Vi har beställt fint väder för nu jäklar är det väl ändå dags att kunna sitta utomhus!

Nu dags att få något i magen och sedan tidigt i säng så att jag är pigg i morgon :)

Kram

14 kommentarer:

  1. Helt rätt kappa för dig fina Anne:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh din lilla snygging! Kappan är underbar och det är du med.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara. Jag gillar dig också!
      Kram

      Radera
  3. Åhh ja, den kappan är underbar. Trots att jag var lite tveksam i början till det här med att den inte har foder och så så har jag släppt det helt nu och bara älskar den vansinnigt mycket. Jag hade den i New York hela veckan och den är så lätt att bära omkring på om det blir för varmt och så snyggt figursydd. Nu är det dock kemtvätt som gäller för den! Riktigt snygg på dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte också att det var lite snålt att inte ha foder men den är ju så vansinnigt snygg att jag bestämde mig för att strunta i det. Hur skulle jag kunna motstå en kappa med rosor på :)
      Kram

      Radera
  4. It's lovely! I tried it in Stockholm but i didn't buy it there. So, i keep thinking of it until a few days ago, when i couldn't resist anymore. I have it now and it's really beautiful! Good choice ;)
    Hugs

    SvaraRadera
  5. It's lovely indeed and I agree - Good choise :)
    Hugs

    SvaraRadera
  6. Underbar stass och kappan, den kappan. Så ljuvlig och jag drömmer fortfarande om den.
    Hoppas på lite mer värme i morgon.
    Kraaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å ja kappan - kärlek :)
      Massor av kram

      Radera
  7. Kappan är ju för fin! Frös du med Wilman under?! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja skit så det blåser - styv nordan som letar sig in överallt. I lä var stassen nästan för varm :)
      Kram

      Radera
  8. Helt underbar kappa och den är ju som gjord för dig :)

    Hoppas vädret blir fint idag hos er. Här lyser i a f solen idag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag kunde inte låta bli den :) Sol här också - hurra!
      Kram

      Radera