torsdag 10 maj 2012

Härligaste paketet på länge

I går fick jag det – paketet som signalerar två veckor under en palm på Mallorca. Jag kommer att behöva ett tre-fyra stycken ytterligare men de här räcker nästan tiden ut

IMG_1924

En finfin sak är att böckerna väger såpass mycket att jag vet att jag inte får övervikt på hemresan. Jag lämnar dem vidare när jag läst ut dem så de får lämna plats för annat som ska med hem i stället :)

Här skiner solen och det ska tränas i eftermiddag……………………..

Kram

15 kommentarer:

  1. oj vad härligt! låter som en bra tillvaro du har nu! kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det här är verkligen lyx :)
      Kram

      Radera
  2. Så härligt! Visst är det ett himmelrike när man får frossa i böcker under semestern.Sköna dagar stundar:)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många tror att jag är galen när jag säger att jag läser en bok om dagen därnere men jag njutr i fulla drag.
      Kram

      Radera
  3. Härligt. Deckare, deckare, deckare.....!
    kram

    SvaraRadera
  4. Oh yes - en hel hord av deckare :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också beställt en del böcker till semestern....förra året tog de slut och jag läste vad som fanns att tillgå i lägenheten vi hyrde...
      Ett år när vi var 4 veckor på Bali blev det till slut norska o danska veckotidningar!!
      Kram Titti

      Radera
  5. Åhh ja, det där är verkligen semester! Jag behöver också en semester efter denna semester så jag tror jag ska boka mig en strandvistelse när jag kommer hem. Haha... Känns som om jag gått mil här. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hah jag förstår att du är trött i fötterna - ni måste ha traskat miltals :)
      Kram

      Radera
  6. Åh vilket underbart bokpaket! Det låter helt ljuvligt att ligga under en palm och bara läsa och koppla av. Packa ner mig med :))) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar som fasen!
      Kram

      Radera
  7. Om du trycker ihop mig ordentligt så blir jag mindre än bokpaketet;) När var det du skulle åka? Juni någon gång va?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe det blir ju trångt om både du, Odd Me och böckerna ska med ;)
      Kram

      Radera
  8. "Kommer aldrig igen"....läskig och spännande på en gång.........streckläste den. Kram Halvan

    SvaraRadera
  9. Å vad härligt att höra! Jag längtar efter att ge mig på hela ögen och bara plöja :)
    Kram

    SvaraRadera