lördag 12 maj 2012

Grågrågrågrågrå…………………

Rubriken anspelar på ett avsnitt av “Fem myror” där Brasse som är färgblind ska lära sig spela piano enligt metoden “två vita, en svart, två vita” osv. Det går ju sådär och blir bara grågrågrågrå :)

Det är verkligen grått och kallt utanför mitt fönster och jag har passande nog tagit sovmorgon. Brukar göra det på lördagarna om jag inte har någon tid att passa men det är inte alltid jag lyckas sova särskilt länge.

Inga andra planer än så länge än att prova och fota en kombo som en söt dame gärna vill se

page1

Eller är det den här du menar Hilde :)

page2

Men först ett par livgivande koppar kaffe – inget händer här på Hornsgatan innan jag fått mitt kaffe!

Kram

8 kommentarer:

  1. Usch för grågrågrå..... Här är det strålande sol idag, men det har varit lite grått och trist här med. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad skönt att vädret äntligen blev bättre!
      Kram

      Radera
  2. Vi har faktiskt riktigt fint här i Götet, blå himmel och sol. Vi har haft riktigt tråkigt väder i veckan så det var dags för några solstrålar.
    Fina kombinationer du visar upp. Jag inser att jag skulle behöva antingen linnet eller blusen till min kjol, eller bägge :-) Blusen är antagligen omöjlig att få tag på nu men linnet är kanske inte omöjligt...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt med lite sol :) Du får gärna skicka upp lite! Nog är det lite kul det där hur man inser efterhand att man absolut behöver något :) Hoppas du hittar den ena eller båda. Den lilla toppen kan nog gå att hitta i strl 1 - jag tror att det är 2 och 3 som är hopplösa.
      Kram på dig!

      Radera
  3. Men vad dumt att jag är så trög med att få på datorn i dag. Jag vill se båda om du orkar, eller nu kanske det är för sent?
    Kram snälla du!

    SvaraRadera
  4. Typisk att jag i dag är trög med att få på datorn. Du får visa så mycket du orkar, men nu kanske det är lite sent?
    Kram snälla du!

    SvaraRadera
  5. Men jösses. Jag får felmeddelande varje gång jag postar en kommentar. Nu ser det ut som jag spammar dig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara - inlägget kommer lite senare - har redan provat och fotat båda för det var kul :)
      Kramar

      Radera