tisdag 8 maj 2012

Gladpaket från Lingonhooden och det vanliga produktbildstjatet

En av de roliga sakerna med att blogga är att man kommer i kontakt med likasinnade och även med inte fullt så likasinnade. Men oavsett tycke och smak så är det en rätt stor aktivitet av köpa-sälja-byta mellan alla mollygalna. När man tröttnat på ett plagg finns det oftast någon annan som vill ha det.

Den här ville jag ha jättejättemycket och eftersom min skånska väninna tröttnat på den huserar den from i dag hos mig.

IMG_1919x

Jag har inte fått min högra arm utbytt mot en skyltdockas :))

IMG_1917x

Jag inser att denna vackra skapelse kommer att konkurrera med min Cascais men det gör inget eftersom sko och väskgalningen nu även utvecklat en stark faiblesse för sjalar.

Så kommer jag till det där med produktbild – jag har bara hittat denna men det är ju fel färg. Snälla A-K eller Christina??????

#920 Odd Molly Hand Crochet Shawl Red

#920 Hand crochet shawl

Så här har jag sett ut under kappan i dag även om bilden är tagen vid ett tidigare tillfälle. Jag har varit dålig på att fota på morgonen senaste tiden för av någon anledning har jag börjar fara runt som en yr höna i stället för att göra mig i ordning vilket resulterar i tidspanik.

DSC06798x[2]

Jag hade faktisk små korta sleevewarmers för det var kyligt i morse när jag gick. Ser ni så städat och fint det ser ut omkring mig. Bilden är tagen pre stambyte alltså :)

Inte något mer på hjärtat i dag så nu tar jag tag i den dagliga dammsugningen och slänger mig sen i soffan.

Må så gott!

Kram

16 kommentarer:

  1. Åh den gala fina! Hoppas du får tag i den guldiga nu också :) Fin dagens med :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Glada skulle det va :)

      Radera
  2. Hihi en Ros kan aldrig ha för många sjalar :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å så mycket fint...igen!!;)Sjalen är dundersnygg!

    Här hittar du kuddar och sittpuffar till superpriser hos en butik på Tradera!
    http://www.tradera.com/butik/datsch/hemtextil-listtype.2-sort.33554432-1608

    Kramar!
    Adela

    SvaraRadera
  4. tack snälla snälla!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hur i hela friden har hon kunnat tröttna på den fina?! Bara att gratulera dig:) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag frågar mig det samma och är bara förundrat glad :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken snygging du fått hem! Jag är så glad för allt det fina det går att få tag på via andra bloggare. Jag väntar också på Lingonket, hoppas det kommer i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nähä du den fanns inte i mappen. Googlade och letade, men fick inte napp :(
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för att du försökte!
      Stor kram

      Radera
  9. Ja visst är det bra att kunna handla och byta med varandra :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ah, den blir man glad av. Köpte den en gång till min mamma och hon har den alltid i soffan för att värma sig. Så himla vackra virkade ROSOR :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi ja visst måste det vara rosor!
      Kram

      Radera
  11. Uberläcker scarves! Lingonet måste ha blivit galen som gör sig av med den men perfekt för dig!
    Tyckte också att din arm såg lite skum ut;) Inte skrämmas på det viset!

    Kram

    SvaraRadera