torsdag 24 maj 2012

Gårdagens dagens

Jag var naturligt nog inte alls på humör att redigera bilder och göra ett vettigt inlägg i går. Så här glad var jag på morgonen……………….

IMG_2023x

IMG_2026x

Jag tog inte ens en kofta över och det var en helt perfekt stass :)

I går filmade jag alla skador, lämnade ett meddelande hos den byggansvarige samt ringde jouren för att få dem att jaga på lite. Det var ingen omedelbar fara för det rann inget vatten men jag ville skjuta över ansvaret dit där det hör hemma!

Lite kuriosa – vattnet i köket är felkopplat så när jag vrider kranen åt höger mot den blå markeringen får jag varmvatten och vice versa.

Ska bli intressant att se vad som händer under dagen.

Kram

8 kommentarer:

  1. Hej! SÅ fin blogg och SÅ fina bilder! Har skickat ett mejl åt dig angående dina till salu-plagg! Hör av dig! :)

    Kram,
    Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla - så glad jag blir! Går in och kollar den mailboxen nu :)
      Kram

      Radera
  2. Usch din stackare! Jag tycker verkligen synd om dig. Det kan inte vara roligt att ha det så och lång tid har ju gått nu. Bra att du dokumenterar allt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu har jag verkligen inget tålamod kvar. Mitt hem - min borg du vet :)
      Kram

      Radera
  3. Har inte så mycket att säga idag mer än JÄKLARS vad snygg du är!!
    Skäll på de där byggarna, så får de inte bete sig. *grr*

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir fixat snabbt som attan och att det inte blir några jobbiga fuktskador! Skitsnygg stass! Kramar

    SvaraRadera
  5. Vad snygg du är, och vad glad jag blir när jag ser ditt leende:) Jag måste fråga då Pleasen sitter så snyggt på dig, vad har du för storlek?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har XS och de är för stora och trillar nästan av när jag rör mig. Försöker maskera den genom att ha en hand i fickan :) De här har 2% strech.
    Kram

    SvaraRadera