söndag 20 maj 2012

Galna burksamlarens återkomst

Tittar egentligen bara in för att säga hej för jag är helt utmattad efter flera mils? gående och pratande på parkbänkar :)

Ännu en gång i skepnad av den galna burksamlaren men jag var tvungen att gå tillbaka hem med kappan efter bara ett kvarter

IMG_1853x_thumb[1]

Vi har alltså haft rena sommaren här i dag och det är så klart ljuvligt. Jag har lite svårt att hänga med när det skiftar så snabbt och känner mig lite vilsen både när det gäller kläder och skor. Kanske får det bli klänning och smallville leggings i morgon?

Nu ska jag knalla iväg till en kompis och duscha och tvätta mitt stackars hår. Har faktiskt tänkt mig en datorfri kväll så vi ses i morgon om ni vill.

Kram

5 kommentarer:

  1. Här är det också sommar idag :) Imorgon åker jag till havet om det är så här fint! Jag fick gå in i en affär och be om en påse som jag kunde lägga i koftan och sjalen i. Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Och sommar här med! Unge i bara blöja, tisha och bara fossingar! Ljuvligt! Kram

    SvaraRadera
  3. Det är helt underbart. Tänk att det kan vända så snabbt:) Ha en mysig kväll och ta igen dig.
    kram

    SvaraRadera
  4. Vädret är ljuvligt. Älskar att äntligen kunna släppa lite ytterkläder. Bara gå i kavaj eller kofta. Så nice. Sjysst prommis.

    SvaraRadera
  5. Samma här. rena rama sommaren och så plötsligt. Man hänger inte riktigt med alltid minsann. Kram

    SvaraRadera