lördag 5 maj 2012

Finfin swap och finfin Ann-Sofi :)

När jag såg en förfrågan i en av bloggarna om swap av en nästan oanvänd tvåa mot en etta i samma skick slängde jag mig på mailen för att fråga swapperskan om hon bodde i närheten så att jag kunde prova. Min etta är nämligen väl trång men jag har inte provat någon tvåa så jag vågade inte byta rakt av.

Nu kommer del ett av det finfina: nej hon bor inte i närheten men erbjöd sig att skicka över sin så kunde jag prova i lugn och ro och sedan skicka tillbaka den jag inte ville behålla! Hur gulligt var inte det? Inte varje dag man skickar iväg ett dyrt plagg till en människa man inte känner.

#181 CC jacket almost black

CC jacket almost black i storlek 2

Del två av det finfina är att tvåan sitter mycket bättre än ettan – jag får plats med mer än bara ett tunt sidenlinne under :)

Tack snälla Ann-Sofi för att jag fick den här chansen – jag hoppar och skuttar lite här på Hornsgatan :)

Likt Josanne har jag en helt oplanerad helg framför mig och det känns hur skönt som helst. Just nu lutar det mest åt slapperier i stora mått. Vädret är grinigt och jag är lite nyvakenseg.

Kanske ändrar jag mig efter lite mer kaffe?

Kram

12 kommentarer:

  1. Skitsnyggaste skinnjackan! Roligt att du fick tag på en större och himla schysst att låna ut den så där! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis till fina swappen.
      Här i norr har vi SNÖBLANDAT regn....bläh.....
      Kram Titti

      Radera
    2. LindaG: ja visst var det suveränt av henne. Ha det så fint själv :)
      Kram

      Titti08: jag är supersuperglad! Hm här hänger regnet lite i luften får väl se hur det blir.......
      Kram

      Radera
  2. Underbart!

    Den där har jag haft som hemlig dröm sedan jag klappade på den till halva priset på Landvetters flygplats.. nån gång kanske.. *suckar drömskt och gläds med dig*

    Ha en underbar helg!
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa jag är så himla glad och tänk att det finns såna människor :) Jag hoppas att din dröm landar där hemma så småningom!
      Ha det bäst och KRAM!

      Radera
  3. Vilka underbara människor det finns!
    Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns hopp om mänskigheten :)
      KRAM

      Radera
  4. Vad roligt att det blev en lyckad swap och så gulligt av aAnn-Sofie :) Grattis i alla fall! Det är så snygg! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så himla glad att det gick vägen för den är så fiiin :)
      Kram

      Radera
  5. Tjohoo vad roligt att det blev bra för er båda. Mollywood på sitt bästa.
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Den jackan är to die for så jag förstår att du är glad!
    Ursnygg och grattis till lyckad swap!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  7. Fantastisk hur det är här i "Mollywood". Sååå mycket löööv :-)

    Supersnygg är jackan och det var ju bra att du fick en i rätt storlek

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera