måndag 7 maj 2012

Ett litet försiktigt tjohoooo?

I lördags när jag gick ut upptäckte jag att det finns hopp om livet. Förmodligen såg det ut så här i vestibulen redan i fredags när jag kom hem men jag är tydligen lite off ;)

IMG_1901

Cement

IMG_1902

Kakelplattor och klinkers

Det verkar baske mig som om man ska börja färdigställa badrummen snart men jag tillåter mig än så länge bara ett försiktigt litet tjohoo.

Vi har ju inte ens vatten i köket än ;)

Tjohoo eller ej –jag har bestämt att det här är en bra dag. Kan bero på att jag troligen har ett paket att hämta i eftermiddag :)

Kram

7 kommentarer:

  1. Ja,, klart det finns hopp!! Snart är det ett minne o du kan njuta i ett snyggt badrum o duscha hur länge du vill..
    Ha en finfin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håhå jag ska bada i timmar när det är klart ;) Må så gott själv!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart det finns hopp. Snart har du snyggaste badrummet:) Paket på en måndag är inte helt fel det heller..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Och vilket paket sedan :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna för det. Nu måste du få ordning på det. Ligger här i sängen på hotellet och har precis vaknat. Så mysigt att kika runt lite. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad härligt - tänk ni har precis allt framför er :)
      Kramar

      Radera
  6. Underbart det kommer bli. Du får stänga bloggen och lägga upp en bild med bara badskum. :-D
    kramar och ha en fin dag

    SvaraRadera