söndag 20 maj 2012

En lämna tillbakadag

Ja inte bullen – den hamnade i magen i går kväll :)

I fredags köpte jag ett par sandaler från Rieker som har väldigt bra läst på sina skor. Många modeller är lite tantiga men om man letar kan man hitta lite roligare saker

RI111B01J-102@1.1

RI111B01J-102@2.1

Supersköna och perfekta för mina hälsporrar men efter att ha provgått här hemma inser jag att irriteras av ankelremmen. I stället för att behålla dem och tänka att jag vänjer mig som jag skulle ha gjort för några år sedan lämnar jag tillbaka dem i dag.

Och så har vi sol……………..så klart ;)

Ha en fin dag så ses vi senare om ni vill.

Kram

8 kommentarer:

  1. Ja, men det är nog en bra idé att lämna tillbaka om det inte känns helt rätt. Usch vad många skor jag har undanstoppade lite överallt som jag ändå inte varit säker på och som därav inte använts. Ha en fin dag i solen. Kram

    SvaraRadera
  2. Samma här! Jag har nu lärt mig att det måste kännas helt rätt från början.
    Må så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så synd för de var ju jättefina. Men jag vet, det finns flera skor...intalar jag mig när jag vill så gärna.
    kramar och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det måste finnas andra skor :)
      Kramar

      Radera
  4. Men vad tråkigt att de gör ont för de är verkligen snygga. Ha så mysigt i solen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det så gott själv!
      Kram

      Radera
  5. Det är svårt att hitta sandaler som inte är tantiga. Jag har gett upp och traskar runt i ett par riktiga kärringdoningar:) Works for me! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ett par som är ok men letar de perfekta.
      Kram

      Radera