tisdag 1 maj 2012

En helt öppen dag :)

I dag får jag göra precis vad jag vill vilket troligen innebär en lång promenad ut på Djurgården i det härliga vädret.

Finns bara ett litet aber – för att få tag i ett par vettiga skor som jag kan gå långt i måste jag skifta från vinter till sommarskor. Den uppgiften känns allt annat än lockande……….

Här kommer lite bilder från gårdagen med betoning på lite för jag glömmer som vanligt att fota när jag har kul. Om någon mot förmodan undrade så var det jag som var pudrig.

page

Favoriten Lotta Lotta avskrynklad och fin efter 10 minuters jobb med Tobin.

Efter jobbet mötte jag Äppelträdet utanför Vapiano och hon var supersnygg i den ärtgröna med färgglad sjal till. Fotobevis saknas ;) Något jag försökte ta igen när vi fått vår mat men mina poseringdirektiv resulterade i att modellen mer eller mindre bröt ihop av skratt

IMG_1847x

Jag ville få till en bra bild utan att visa för mycket ansikte eftersom mitt sällskap inte brukar fotoflasha sig. Ja ni ser ju – det gick sådär :)

Som vanligt blir ljudnivån väldigt hög på Vapiano i takt med att människor strömmar till så vi tog en promenad därifrån för kaffe någon annan stans. Vi landade i Hiltons bar där det var lugnt och skönt och soft musik.

Perfekt avslutning på perfekt kväll – tack fina du för igår!

Nu gäller det att bestämma sig – skogrejande eller kortare promenad?

Kram

6 kommentarer:

  1. Härligt att se ett knäckande bubblande skratt, och jag älskar den där sidentunikan.
    Ha en underbar promenad i solen.
    kramar!
    <3

    SvaraRadera
  2. Underbart! Kul att se hennes nuna ( även om man inte ser så mycket ;-)) igen. Låter som en mysig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en underbar kväll! Jag ska också ut och njuta av solen idag men är lite trögstartad märker jag, vaknade alldeles för tidigt. skönt ska de bli och komma ut iaf :) Kram och ha en fin dag i solen!

    SvaraRadera
  4. Åhh bilden förmedlar en härlig stund!


    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Vilken bild! Och hon har ju superfin sidenblåsa på sig med:) Du var ju fin som alltid! Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack för senast!

    Hjälp, vilken bild.

    Kram

    SvaraRadera