söndag 6 maj 2012

En bra dag och provkollektionsfynd

Tog det riktigt lugnt i morse och många koppar kaffe slank det ner innan jag tog mig ut vid halv ettiden. Knallade på ordentligt i två timmar med en ljudbok i öronen och naturligtvis satt jag på ett par bänkar och pratade. Efter att ha stängt av ljudboken så klart :)

När jag höll på och provade mollys i går passade jag på att dra på mig ett fynd från en provkollektion som nyss landat på Hornsgatan.

#298 Skip-a-beat top darkpowder

Skip-a-beat-top i dark powder

Jag tycker att den är snyggast med något ovanpå för jag är inte 100% förtjust i ärmarna

IMG_1894x

IMG_1896x

IMG_1897x

När jag nu tittar på bilderna önskar jag – nej kräver - att det blir fint väder i morgon för jag vill så gärna ha CC jacket :)

Mätt och glad efter Västerbottenpaj och ett glas rött känns det helt ok att jobba i morgon även om det vore skönt med en sovmorgon till!

Avslutar nu för att njuta av resten av kvällen framför en film.

Kram på er!

18 kommentarer:

  1. Så fin du är i toppen och västerbottenpaj med rödvin till? Jag dregglar lite här...
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pajen ligger som en liten varm klump i magen och den var smaskig :)
      Kram

      Radera
  2. Vrååålsnyggt! Framförallt den sista :) Ska hålla tummarna för fint väder :) Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag gillar också den sista bäst!
      Kram

      Radera
  3. Jag som aldrig haft något större sug efter CC jacket är nu helt kär. Du är så snygg i den kvinna, toppen med.
    Jag struntar nog i kaloriräkningen i dag och börjar i morgon i stället. Blev allt för hungrig av din meny:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag fick CC på hjärnan för något år sedan och nu är jag alldeles kär i den :) Kaloriräkning börjar alltid på måndagar ju!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Så skitsnygg! Både topp och jacka är ju dreggelframkallande så det skriker om det! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag hoppas på lite mildare väder så att jag kan ha jackan.
      Kram

      Radera
  6. Vad himlans snyggt. Den där skip-a-beaten har jag ju också och samma linne under. Måste copy-catas snart :)

    Ha en fin kväll

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Men jag är beredd att hålla med ang ärmarna. Snyggast med något över. Gifter sig bra med den lila meshen( eller vad koftan heter). Ha en fortsatt skön kväll.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner mig rysligt obekväm utan något ovanpå så helt naturelle kommer den nog aldrig att få gåå ut :)

      Radera
  8. Jag har klänningen i samma färg också - måste banne mig se till att den får komma ut i sommar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fin-fint fynd.....sålde min i rött till Lingon men har klänningen kvar.....vill ha den i fler färger!
      Snyggt till jackan hoppas det blir väder för den imorgon!
      Kram Titti

      Radera
    2. jag ska försöka snoka upp den i blått också :)
      Kram

      Radera
  9. fina fynd du gjort! njut nu kvällen fortsatt, kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Å ja jag latar mig bara :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Men så snygg du är framförallt sista bilden!
    Har en skip à beat stl 2 till salu om någon är intresserad, köpt av finaste frk Wikman.
    Kraam

    SvaraRadera
  12. Fint! Och jag håller med de lite för söta ärmarna, snyggt med något över för toppen är fantastisk!
    Kramis!

    SvaraRadera