lördag 12 maj 2012

Dyblöt Conversepremiär

Ska villigt erkänna att det tog emot ordentligt att klä på sig och gå ut. Om det inte vore för att träden är så gröna skulle denna dag lätt kunna förväxlas med en grinig höstdito.

Inte vet jag hur jag tänkte när jag snörde på mig mina blå Converse. Regn av och till hela förmiddagen borde ju ha fått mig att avstå. Men det gjorde jag alltså inte och kom hem med dyblöta fötter så klart.

Resten av dagen har spenderats med läsande och allmänt slappande samt den utlovade stassprovningen så klart :)

IMG_1933x

IMG_1939x

IMG_1934x

IMG_1943x

Båda funkar ju men jag känner mig lite väl naken i den mindre slip topen på de vänstra bilderna så det får nog bli den högra varianten när den här utstyrseln ska ut och gå :)

Resten av kvällen tillbringas i soffan med ett glas rött och en bok. Kanske måste jag göra ett avbrott i läsandet för Bones på trean klockan åtta :)

Ha det så gott!

Kram

13 kommentarer:

  1. Så snygga bägge kombinationerna...Trevlig kväll önskar Titti.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla - må så gott själv!
      Kram

      Radera
  2. Superfint! Båda kombosarna. Hua regnar det hos dig. Här har det varit skönt idag märkte jag när jag tog mina turer till tvättstugan :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ruggigt skitväder hela dan kan du skicka upp lite sol :)
      Kram

      Radera
  3. Hej snyggo!
    Makalöst snygga bägge kombosarna! Min drömjacka är just din skinnjacka och eftersom du och jag verkar ha sammma storlek så undrar jag förstås vilken size du har i den om jag nu skulle trilla över en sån på nätet.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ha strl 1 men om jag drar upp den över tutteriet blir det halvkris så jag har en 2 som känns mycket bättre trots att den är lite generös över ryggen. Jag är D70 upptill.
      Kram

      Radera
  4. God damn it människa! Fan vad snyggt! Och lika jäkla snyggt med både sidentrasorna till:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha det var ord och inga visor. Tack för komplimangen!
      Kram

      Radera
  5. Ohlálá vad snyggt! Snyggare än jag trodde det skulle bli. Åh, vad sugen jag blir:)Tack snälla för visningen, den uppskattas!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Haha, ibland orkar man inte tänka till ;-). Själv har jag inte gått utanför dörren idag. Imorgon får det bli en promenad oavsett väder. Nästa lördag har jag beställt sitta-ute-på-en-uteservering-och-äta-lunch-väder ;-)

    Snygga outfits!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visste väl att jag kunde lita på dig - perfekt väderbeställning!
      Kram

      Radera
  7. Läckergumma! Den är outfiten är ju bara paradoutfit eller nåt? :-D Så snyggt.
    Många kramar och vi hörs i morgon,
    L
    <3

    SvaraRadera