torsdag 31 maj 2012

Dator och TVfritt i går kväll

Efter att ha svarat på några mail slog jag helt sonika av dator och TV, satte mig i min skönaste fåtölj och försjönk i en ljudbok. Jag kände mig helt stressad av datorn och ville inte surfa runt någonstans alls.

Gårdagens dagens vald med utgångspunkt från Once in a lifetime coat i powder. För att det inte skulle bli så gulligt blev det 9th sweater och småtrashade Pleasejeans till.

page

Om det är ok att fota på tillställningen i Odd Mollybutiken i kväll lägger jag ut bilder därifrån när jag kommer hem. Annars får det bli en liten rapport och dagens stassbild :)

Ha det gott!

Kram

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Och kul med Odd Molly tillställning. Men framför allt skönt med datorfri tid. Förstår dig så väl. Jag låter ofta datorn vara på kvällarna numera jag med för man orkar liksom inte sitta framför den skärmen hur många timmar om dagen som helst. Kram och ha det så roligt ikväll!

    SvaraRadera
  2. Tjena alltid lika tjusiga du!
    Är ute på en av mina mer och mer sällsynta bloggsvängar och självfallet kikar jag in här :)

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  3. Det borde vi nog alla ha ibland; en dator/tvfri kväll.
    Känns som det blir en helt ofrivillig sådan ikväll; host, snor, feber =)

    SvaraRadera