torsdag 3 maj 2012

Damen utan ansikte

Jag ville verkligen inte utsätta er för helkroppsbilder i dag. Antingen såg jag ut som om jag skulle börja grina eller så blev mitt leende en grimas medan jag stirrade med stooora ögon.

page

I dag var det inget snack om att inte orka böka under plasten för jag har verkligen längtat efter den här stassen som jag hade många gånger i somras och höstas.

Jag känner mig en smula seg och oinspirerad just nu. Det beror så klart på att oredan här hemma är rejält tröttande. Jag jobbar nu också 75% och tränar relativt hårt två – ibland tre – gånger i veckan vilket gör sitt till. Vissa kvällar ligger jag i sängen redan vid halv tio ;)

Hoppas ni har överseende med att jag kanske inte är riktigt så flitig som jag brukar i kommentarsfälten hos mig själv och hos er andra just nu – jag kommer igen.

Tycker själv att en stor del av behållningen med bloggandet är kommunikationen med er som kommenterar men ibland räcker orken inte riktigt till :o)

Så dagens tröttmössa stänger ner datorn tidigt även i kväll och försöker koppla av med lite oväsentligheter på TV.

Må så gott!

Kram

18 kommentarer:

  1. Gillar också den outfiten! Men jag kör en lila kofta istället.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har den lila också och brukar variera :)
      Kram

      Radera
  2. Är du redan i 75%? Då förstår jag gott att du är trött, och så träning på det. Imponerande!
    Ta det lugnt och stressa inte med bloggen
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är klart det blir skillnad när jag går upp i tid och just nu känner jag att bloggen kanske får lite mindre utrymme.
      Kram

      Radera
  3. Ta det lugnt! Det gäller att hitta balans i tillvaron! Vi finns kvar :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! Ja det är viktigt med balans - något jag ständigt tränar på.
      Kramar

      Radera
  4. Sketasnygg dagens! Kram från en lika trött och oinspirerad.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram tillbaka - då förstår vi varandra fullt ut :)

      Radera
  5. Du gör så rätt. Ibland har man inte ork till allting och det går ju upp och ner. Är precis likadan själv och har nyss haft en sån där period då jag knappt orkat läsa och kommentera nånstans men så får man tillbaka gnistan igen och det är ju så det är.

    Ta det lugnt och gör sånt som känns bra så ska du se att orken kommer tillbaka

    Superfin outfit idag. Vad snyggt med den röda koftan till klänningen. Nu blir det lite letning efter en här tror jag :)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner så igen mig och tänker på det du skrev för en tid sedan. Ibland finns helt enkelt inte orken och inspirationen lika starkt - ganska naturligt ändå tror jag!
      Kram

      Radera
  6. Men så är det ju i perioder och jag förstår dig absolut. Samma här, inte så flitig, våren kallar liksom och det är svårt att inte hörsamma den. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill helst bara sitta under körsbärsträden och snusa :)
      Kram

      Radera
  7. Nu är det så mycket annat som kallar. Det är ju full vår ute och då är det bara sunt att dra ner på datortiden. Vad duktig du är som tränar så mycket! Jag kom igång med träningen riktigt bra i januari och det höll i sig till början av april men sen kom förkylningarna och min träning kom av sig helt. Har planer på att försöka ta upp träningen i nästa vecka igen.
    Hoppas du har en trevlig TVkväll! Själv sitter jag och slötittar på Lets Dance :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag slötittar också på Let's Dance och vaknade till ordentligt när Hr Hysén dansade :)
      Kram

      Radera
  8. Du är bara så fantastiskt duktig. Tänk vilken röra du bor i och all dess disharmoni. Sen när det är färdigt. Då jäklar...!
    kramar och suss gott!
    L

    SvaraRadera
  9. Du är superduktig som kommit igång och jobba och även träna. Att bo mitt i ett kaos som du gör nu skulle vara knäckande för vem som helst. Ta det bara lugnt med sådant du inte måste göra. Inspirationen och orken kommer när den kommer. Ha en fin kväll och sov gott :) Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag inser att det nog är lite mycket nu!
      KRAM

      Radera