fredag 4 maj 2012

Dagens lilla glädjeskutt

Efter en rysligt dammig morgon med lite panikdammsugning, otroligt äcklig lunch och ett träningspass efter jobbet var det högst upplyftande att få ett pling i mobilen.

Ett pling som annonserade att jag troligen fått till en av mina mest lyckade swappar. Visar i morgon om det går i lås :)

Som de flesta andra sliter jag av mig jobbstassen och byter om till någon form av hasarklädsel när jag kommit hem. Önskar att jag kommit ihåg att mitt kylskåp ser ut ungefär så här innan jag bytte om

gustav_fridge1

Lite tomt alltså även om det ståtar med en flaska exotiskt men vedervärdigt jordgubbsbrännvin. Jag måste alltså gå ner till ICA och se till att fylla på lite. Frågan är om besöket ska ske i mjukiskläder eller om jag orkar ta på mig något annat………..alla dessa beslut………...

Under dagen har jag sett ut så här – färgig och glad

page

Det hjälpte faktiskt att ösa på med färg för även om jag var hur trött som helst i morse piggnade jag till av färgbomben. När jag sedan pratade med Lingonet någon gång vid lunchtid fick hon mig att gapflabba så allt som allt har det här varit en bra dag :)

Tar mig i kragen nu och går ner till ICA så att jag får någon sorts middag……………..

Må så gott!

Kram

11 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen ditt dammiga liv snart är över. Tur det finns kläder som höjer humöret, så himla snyggt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är jag ta mej f.. less på att dammsuga varje dag!
      Kramar

      Radera
  2. Hej snygging! Färglad som en karamell, man kan ju inte bli annat än glad!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi jag blev faktiskt lite glad av att se mig själv :)
      Kram

      Radera
  3. Myskläder ja. Jag svidar om halvvägs mellan bilen och ytterdörren. Många gånger har jag försent kommit på att något måste inhandlas. Eller något ärende måste utföras. Orka byta om liksom. Enda gången jag tvingar mig att byta om är när jag går och degar i onepiecen. Skulle aldrig komma på fråga att visa mig i den offentligt. Ha en fin helg och hoppas din swap blir av

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä här byttes ingenting - ner till ICA i velour och håret uppknölat på huvudet :) Ha det så gott själv!

      Radera
  4. Fin dagens, underbara färger! Och visst kan man gå till affären i mjukisar. Det gör jag i alla fall;) Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så glad att den Wilman hittade hit!
      Kramar

      Radera
  5. Hoppas att middagen smakade. Jag kan hasa omkring på affären i mjukisar. De har sett mig med målarfärg på kläderna, med skitiga barn, mjukisar så de är härdade. Ibland är det skönt att bo lite på vischan ;-)


    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha det funkar hyfsat på Söder också :)
      Kram

      Radera
  6. Underbar outfit. Jag blev så glad när jag såg den och du passar så bra i de varma goa färgerna. Energi!
    kramar och suss gott

    SvaraRadera