onsdag 23 maj 2012

Budgetfynd

Jag behövde en svart väska och trots att jag är väldigt förtjust i Campomaggi kände jag att det inte är rimligt att lägga ut flera tusen eftersom den kommer att användas relativt sällan.
Efter lite sökande hittade jag något intressant hos La Redoute och nu när jag fått hem den kan jag konstatera att den är väl värd de dryga 500:- jag betalat för den. Ni hittar den här.

IMG_2021
IMG_2022
Den är helt i skinn, har gott om fack och både kortare handtag plus reglerbar axelrem. Riktigt glatt överraskad!
Ses senare om ni vill…………………………….

8 kommentarer:

  1. Hejsa :)
    Det er en super lækker taske - men når jeg klikker på dit link, står der den koster 799,- ??

    :) Annette

    SvaraRadera
  2. Sorry - nu har jag ändrat!

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg! Grattis till bra fynd! Kramar Nilla

    SvaraRadera
  4. Den där var en riktig snygging:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fin den är - superkap!
    kram

    SvaraRadera
  6. Mycket snygg! Jag jagar också en svart i skinn men har heller inte lust att lägga ner tusenlappar på något som ska manglas ner i cykelkorgar och trånga skåp eller utstå regnskurar. Tack för tipset, ska härja in där!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg! Allt behöver verkligen inte kosta så mycket hela tiden. Kram

    SvaraRadera
  8. Vilket fynd! Jättefin :) Kram

    SvaraRadera