onsdag 16 maj 2012

Brottas med samvetet

Vi jobbar kort dag i dag och jag har två aktiviteter efter jobbet att välja mellan. Jag skulle kunna ta med mig en väska med ungefär det här innehållet…………

page 

………………för att köra ett träningspass på egen hand.

Jag skulle också kunna åka in till stan och flanera lite och titta in till min skomakare för att se om de här är färdigsulade

FiorentiniandBaker-7040-Black_325

Självdisciplin eller lössläppthet……………………………..

Bäst jag tar med väskan för säkerhets skull – gör ju inget om den skulle råka bli kvar på jobbet till på fredag :)

Ha en fin dag!

Kram

16 kommentarer:

  1. Haha... bra tänkt! Ta med väskan och skulle du råka glömma den när du går så har du ändå gjort ett riktigt tappert försök... Vilket ara det är halv guldstjärna...
    Man ska göra det man känner mest för har jag hört, ganska bra sagt om man tänker efter... :o)
    Kram snygging!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk att det ska vara så förbaskat svårt i början - vet ju att jag älskar det när jag väl kommer dit!
      Kram på dig själv!

      Radera
  2. Huvudsaken är att ha en plan- och det har du ju :-) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag å Sickan du vet ;)
      Kram

      Radera
  3. Ja, bra tänkt ju! Sedan om väskan blir kvar på jobbet så blir den ju det. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fruktansvärt bra på att hitta på kryphål :)
      Kram

      Radera
  4. Du har ju iallafall ambitionen att träna! Det är stort nog!
    För mig hade det blivit det andra alternativet, tyvärr!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag lyckades sno ihop det riktigt bra!
      Kram

      Radera
  5. Hihi. Visst är det svårt.
    Jag har själv fått erbjudande om en extra massagetid idag, och samtidigt har jag egentligen inte tid? Men självklart tar jag den.

    kramar och vi hörs!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska massagas! Jag tog mig i kragen och tränade :)
      Kram <3

      Radera
  6. Inser att det finns ett tredje perfekt altrnativ: gå ner till träningslokalen här på jobbet (inget släpande på väskan över halva stan och dessutom kan de tunga grejorna stanna kvar på jobbet) sedan in till stan och kolla stövlarna :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag tycker du är värd att bara ta det lugnt i dag...flanera på stan och sen fira helgen med ett glas vin;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lyckades med båda och vin blir det på lördag :)
      Kram

      Radera
  8. Vilket alternativ blev det? ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nummer tre och jag är så jäkla nöjd! precis tränat klart och åker nu in till stan.
      Kram

      Radera
  9. Härligt att du lyckades knåpa in båda :) Stövlarna är vrålsnygga! Kram

    SvaraRadera