onsdag 9 maj 2012

Äppelträdet säljer mollys och annat fint!

Hallå alla som känner att det ekar i garderoben – kika in HÄR så kan ni fylla på med lite snyggingar. Bl.a de här

143518095_2

143518875_1

Hoppas att ni hittar något ni gillar :)

Jag är verkligen glad i dag för jag ska börja jobba 100% from 21 maj. Det kommer att fungera bra eftersom jag får ett nytt och delvis annorlunda ansvarsområde som är mycket mera lätthanterligt än mitt förra! Det innebär bl.a att jag slipper få ärende som tar dagar – ibland veckor – att få styr på. Så skönt!

Ni som har sett mitt morgoninlägg har förstått att vi hade kallt och ruggigt i morse – det var Mistress melton på! Under inget ylle men väl en tjock bomullskofta

page_thumb1

Det här är bilderna från sist jag hade samma stass för i morse blev det mer bråttom än någonsin. Glömde ställa om klockan trots att jag skulle vara hos läkaren en timme tidigare än jag brukar komma till jobbet. Det blev alltså snabbdrickande av två koppar kaffe, på med ansikte och kläder innan jag svischade ut genom dörren :)

Avslutar här för i dag och önskar er god kväll!

Kram

9 kommentarer:

  1. Vilken tur det inte ekar hos mig, för där var det mycket fint:) Skönt med andra uppgifter på jobbet. Det kommer att gå kalasbra med 100%.
    Nu sitter jag och äter din favoritglass och tänker på dig:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi jag blundar hår för det är glassförbud på Hornsgatan just nu :)
      Kram

      Radera
  2. Ja, var är värmen!?? Jag känner ingen inspiration alls på morgonen när jag är tvungen att ännu en gång välja mina varma koftor framför de tunna vårkläderna.

    Såg förresten i ett tidigare inlägg att Tripper B long skirt har landat hemma hos dig :-) Kul!! Den är ju svår att motstå när man väl provat den.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej fy hundan - nu vill jag trippa ut i CC jacket! Jag visste nog att jag var förlorad redan i Odd Mollybutiken vad gäller kjolen :) Den är värd varenda krona den ljuvliga.
      Kram

      Radera
  3. Fy för fan vilket skitväder det har varit här med! Kallt och regn. Usch! Go kväll på dig! Och kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska tydligen regna ännu mer i morgon så det blir praktiskt framför snyggt.
      Kramar

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Vad härligt. Skönt att du känner dig nöjd över beslutet också.
    Ja du. Det här vädret kan ju gärna få sjappa någonannastans. Sibirien typ. Fyfan. Känns som höst

    SvaraRadera
  6. Så kul att du trivs och går upp på 100 % hade också tjockare tröja på idag brrrr kram

    SvaraRadera