torsdag 17 maj 2012

Äntligen CC och paus i utredningen

Som jag har längtat och väntat och äntligen kunde jag premiärgå min nyswappade CC jacket. En sann fröjd :)

pagex

Det där utredningsarbetet innebär att jag givit mig på projekt trassla isär fransar

IMG_1917x

Många och långa fransar är det och jag sitter i skräddarställning på golvet med sjalen utbredd på sängen så att fransarna hänger ner över kanten. Nu säger min rygg att det är dags för paus så jag slänger in ett väldans kort inlägg här och lägger mig i soffan en stund.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kram

5 kommentarer:

  1. Wooo cooling i solisarna, helfräckt.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Så snygg du är i din jacka och pleasebyxorna! Ha det skönt i soffan kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Skitcool är du! Ha en mysig kväll i soffan.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Halloj fräsiga du:)

    Så skönt att få vatten igen snart

    Kramar du fina

    SvaraRadera
  5. Fasiken vad du är snygg och cool i den stassen, precis "My cup of thea". När du tröttnar så vet du var jag finns;)
    Kram

    SvaraRadera