söndag 27 maj 2012

Ändrade planer

Jag orkade inte riktigt ta tag i mig själv och gå ut igen efter mitt kvällsinlägg i går. Det blev te och macka till middag och jag förberedde mig på att gå och lägga mig tidigt. Skulle bara stänga balkongdörrarna ut mot Hornsgatan när jag ser tre personer jag känner på uteserveringen mitt emot.

Svidade om fort som attan och sprang ner. De hade precis kommit dit och messat mig. Något jag missat eftersom jag stänger av signalen på telefonen när jag ska sova.

pontus

Bilden hämtad från Pontus by the sea för jag kände att det blev lite väl privat att lägga ut bild på det stället där vi faktiskt satt.

Det var ganska länge sedan vi sågs så det blev en lång sittning och nog känns det i dag men det var det värt. Alla gånger :)

Absolut inget seriöst solande för mig i dag utan i stället fortsätter jakten på de röda handdukarna. Men jag kommer så klart att promenera och vara ute så mycket som möjligt.

Kram

7 kommentarer:

  1. Vad härligt med lite spontanhäng! Brukar ju bli bästa sorten. Och uteservering... aaah!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det där spontana och oväntade var bäst :)
      Kram

      Radera
  2. Vad härligt! Spontant är som Fröken Abbe säger det absolut bästa. Det är värt det alla gånger även om det blir sent och man är trött dagen efter. Kram och hoppas söndagen blir lika fin. Här skiner solen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massor av sol här också och jag är på väg ut nuuuu.
      Kram

      Radera
  3. Härligt med spontant uteserveringshäng. Ofta är det där spontana det bästa.

    Ha en fin söndag! Här väntar dop nr 2 för helgen.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det så gott själv! Vilken av klänningarna :)?
      Kram

      Radera
  4. Vad skoj! Låter underbart! Oftast är det spontana det allra bästa. Ha en bra dag snygging! Kram!

    SvaraRadera