måndag 14 maj 2012

Aktiv måndag

Två riktigt riktigt bra och effektiva möten på jobbet och slutspurten på ett specialuppdrag jag haft – full rulle men på ett bra och roligt sätt :)

Träning efter jobbet och nu hoppas det inte groda längre utan nu lyfts det vikter. Märks klart att jag blivit starkare så i dag ökade vi. Jag har bara ett pass kvar med min fantastiska PT men jag har fått in alla rutiner så nu hänger det bara på mig själv om jag ska gå vidare och utvecklas.

Självdisciplin kallas det visst :)

Utan att böka omkring alltför mycket fick jag ihop dagens stass som jag trivdes finemang i

page

Eftersom jag har knutit koftan så ordentligt och allt går i samma färgskala är det svårt att se vad jag har på mig så här kommer produktbilder

page

Timeout wrap cardigan i winter white, 327:an i porcelain och Wunder underdress i chalk som jag tagit bort den mörkblå rosetten på.

Kvällen har ägnats åt tvätt, mail och lite telefonpratande. Är inte helt nöjd med att behöva ränna upp och ner till tvättstugan med ben som knappt bär men rena kläder är ju lite bra att ha ändå.

Må så gott!

Kram

7 kommentarer:

  1. Snygg stass! Vad smart att ta bort den blå rosetten. Jag ska pilla bort min med, så stör den inte någon när den är skrynklig, haha ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev skitirriterad på att den skrynklade ihop sig till ett litet fransigt knyte ;)
      Kram

      Radera
  2. Alltså.... det låter lite klyschigt att säga det, men du SER banne mig spänstig ut till och med? Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha vad söt du är men det syns nog inte än :) men det känns och det är en jätteboost!
      Kram på dig!

      Radera
  3. Så kul att ha en PT det skulle jag också vilja. Fast sen träna hemma. Kombon gillar jag! Brukar ha nästan lika :) kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Brukar ha nästan samma kombo också!
    Jättefint!
    Vad du är duktig som tränar med egen PT, skulle jag också behöva, jämt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Snygga Rosen!
    Jättefin kombo när man bara ser lite skirt tyg under. Duktig du är med träningen, jag vill också ha en PT, får nog leta upp en;)
    Kram

    SvaraRadera