fredag 27 april 2012

Vilken härlig fredag

Vet inte riktigt varför jag varit på hejsanhoppsanhumör hela dagen men jag funderar inte så mycket över det utan njuter bara.

En bidragande orsak är säkert den delikata lunch på Wallenbergare med rårörda lingon som intogs på terrassen. Sol och i lä för de stundtals ilskna vindarna. Behövs inte mycket mer än så……….

Något som dock möjligen kan lägga lite sordin på humöret är att jag inte riktigt förstår hur sjukpenningen räknas ut? Jag får mindre totalt sett ju mer jag går upp i tid på jobbet. Verkar helknas och jag måste nog ringa FK på måndag och be dem förklara.

Dagens ros tänkte först gå ut så här men insåg att det skulle bli för kallt så innan jag gick åkte kappan trots allt på

page

Supermjuka supersnygga CC jacket i almost black och så det närmast obligatoriska Iconhalsbandet som jag haft nästan varje dag sedan jag köpte det :)

Nu är det fredagskväll på Hornsgatan och det känns alldeles alldeles underbart :)

Sköt om er!

Kram

19 kommentarer:

  1. CC Jacket är väldans fiiiin!
    Trevlig helg!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla och ha det så gott själv!
      Kram

      Radera
  2. Ursnyggt!!! Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack - jag blir glad!
      Må så gott :)
      Kram

      Radera
  3. VA SNYGG DU ÄR I DIN CC Jacket. Min är i storlek 2 och aniiiigens lite....kan dock inte slita mig ifrån den, önskar så jag kunde hitta en i storlek 3....Ha en fin helg!
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta :) Jag kan inte ha den stängd ända upp utan att hålla anadan men det struntar jag i hihi.
      KRAM

      Radera
  4. Tjohej vad snyggt!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du - jag är väldans förtjust i den trots att det inte är en klänning ;)
      KRAM

      Radera
    2. Haha... jag är väldans förtjust i båda (!) mina också fast det inte är några klänningar :-)

      KRAM

      Radera
    3. Ja hahaha tänk att det kan finnas annat än klänningar på topplistan ;) Jag har varit urusel på klänning sedan i somras men jag har märkt att det går lite i skov för mig.
      KRAM

      Radera
  5. Åhå din snygging!! Jag förstår inte helt vad du inte förstår när det gäller sjukpenningen, vill du så får du gärna maila då jag svarar på frågor angående samma dagligen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Mailar dig sen och förklarar - nu dricker jag rött ;)
      Kram!

      Radera
  6. Det där var verkligen supersnyggt! Du ser strålande ut! Fin i uppsatt hår är du också. Visst är det pleasejeans? Jag vill nog ha ett par nya i jeanstyg . Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja visst är det Please - helt förlorad är jag :)
      Kramr

      Radera
  7. Gud vad gott med Wallenbergare! Ursnygg dagens och vem fan begriper sig på F-kassan! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej vem f-n begriper sig på FK??? Men jag ringer på måndag.
      Kram

      Radera
  8. Så fin du är i jackan och hela outfiten. Löve!

    Kramar och ha en fin kväll,
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Tack tack jag gillar det också :)
      Kramar och ha det bäst!

      Radera