lördag 28 april 2012

Snälla – hjälp med produktbild på ärtgrön snygging

Jag har verkligen ingen aning om hur den här dagen försvunnit. Tog såklart en riktig promenad i det härliga vädret. Iklädd vårkappa och gladsjal uppfyllde jag absolut kriteriet “färggrann”

IMG_1791x

IMG_1790x

Det här är den ärtgröna kappan med smock från kollektionen Amore Spare Integritas och jag letar mig fördärvad över en produktbild – någon som har en och vill dela med sig?

Efter promenaden kom jag på den briljanta idén att besöka Systembolaget strax före tre för jag ville ha vitt vin till kvällens räkor. Blev glatt överraskad av att tio minuter senare stå färdighandlad på trottoaren utanför.

Värre var det inne på Ica där polisen just hade gripit en man som gått bärsärk och rivit halva butiken. Allt i en enda röra och många chockade och rädda människor. Såååå tacksam att jag slapp den upplevelsen.

Funderar på att lägga ut mer kläder till försäljning men det tar sin lilla tid för jag är nog lite sentimental och har inte alltid så lätt att skiljas från saker i min garderob ;)

Det var nog allt för i dag tror jag – må så gott!

Kram

13 kommentarer:

  1. Snyggaste ärtan i stan.
    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hittar ingen bild, men det ser ut till att den heter Love The Twill Coat.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha - jag har Googlat på Twill smocj coat. Tack snälla jag tycker att den är riktigt läcker!
      Kram

      Radera
  3. Åh vad den kappan är störtläcker! Älskar färgen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst blir man glad :))
      Kram

      Radera
  4. Jag har säkert den bilden. Är på väg hem från en dag i Malmö. Om jag har den, vilket jag tror, så mailar jag den i morgon!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å hurra - håller tummarna för att du ska kunna komma till min räddning ännu en gång :)'Kram

    SvaraRadera
  6. Fan vad SNYGG du är!!!
    Har tyvärr ingen bild till dig men håller tummarna du hittar den. Produktbilder ÄR viktigt.
    Massa Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) jag blir alldeles glad av kappan!
      KRAM

      Radera
  7. Supersnygg!
    Jag har mailat över produktbilden till dig!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla snälla! Den ligger nu i mappen "kappor" :)
      KRAM

      Radera
  8. Hej!

    Håller med övriga, så där supersnyggt och färggrant så jag blir glad av att se dig.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den härligt galet glad :)
      Kram

      Radera