lördag 21 april 2012

Ombyggnad nästan klar :)

Ganska nöjd nu och låter layouten se ut så här ett tag för att vänja mig själv :)

Header 3 columns VintageMadeForYou Dance

Lyckades aldrig få den matchande headern att fungera så jag lät helt enkelt bli. Kanske tar jag tag i det igen ?

Målsättningen var att bloggen ska vara lättläst utan alltför mycket störande krusiduller samtidigt som det inte är helt rent och stramt.

Tror jag gillar den här varianten…..

Klockan är alltså 13.31 och jag har grejat med bloggen i stort sett sedan jag vaknade :o) ganska osunt så nu ska jag ut!

Kram

10 kommentarer:

  1. Jättefint blev det! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla - mååånga timmar har jag grejat :)
      Kram

      Radera
  2. Det blev så fint, så fint. Det kommer bli toppen det här. Och header grejar sig. Huvudsaken att du trivs inne hos dig själv! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag tror att det här känns bekvämt - bara lit lite irriterad över avsaknaden av header ;)
      Kran

      Radera
  3. Me like! Tror headern blir kalas till när du får till den sen.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad bra! Jag vill ju inte skrämma bort "alla" genom att konstra till det!
      Kram

      Radera
  4. Ge inte upp med headern. Den kommer bli så fin till resten. Jag gillar verkligen designen. Superfin

    SvaraRadera
  5. Tack snälla - alltid lite halvläskigt med förändring ;)

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Men visst tar det tid...jag har planer på förändring men vet ej när jag ska hinna och kunna göra det utan att bli störd. Får väl låsa in mig eller nåt.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jösses en sån tid det tar! Bara att leta bakgrunder tog många timmar ;)
      Kram

      Radera