lördag 28 april 2012

Lite förkylt här men gladhumöret är kvar :)

Tror det är lite av helgförkylning. Ni vet en sån där som kommer lagom till helgen eller semestern när man slappnar av.

Förkylning eller ej – i dag ska en av mina vårkappor på för nu är jag rejält trött på vinterjackor och dito kappor.

Jag har ju en absolut favorit som är alldeles nytvättad och ganska skrynklig så om hon ska ut måste det bli en omgång med Tobin först

DSC03271x

DSC04642x

DSC05384x

Lotta Lotta som alltid kommer högst upp på listan över mest älskade plagg :)

Ja………….alla dessa beslut ;)

Hoppas ni får en fin dag!

Kram

7 kommentarer:

  1. I dag har vi också fint väder, så det blir vårkappa här med på marknaden:) Hoppas förkylningen ger snabbt med sig.
    Ha en fin dag!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju perfekt när ni ska på marknad .) Hoppas du hittar något kul.
      Kram

      Radera
  2. Härligt fin den är!
    kramar och vi höres

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa men jag orkade inte avskrynkla den så det blev något annat :)
      Kramkram

      Radera
  3. Denna underbara kappa! Jag sålde min gröna eftersom den var lite för liten på mig, men jag är allt bra sugen på den i rätt storlek. Krya på dig med förkylningen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då blir det ju kanske till att tradreaspana :)
      Kramar

      Radera
  4. Vårkappan ute för luftning här också! Och inte vilken vårkappa som helst - jag visar snart. Hoppas det goda humöret övervinner förkylningen!

    Kramar

    SvaraRadera