söndag 22 april 2012

Klart den fick följa med

Det fanns bara en i storlek 2 kvar i Odd Mollybutiken så jag kände att det inte riktigt är läge att vänta för jag gillar den här lilla sidentoppen

page

I dag har varit den mest händelselösa dagen på länge för min mage sa upp sig i morse. Inget värre än att det kan botas med starkt te och blåbärssoppa som tur är. Har knappt varit utanför dörren och det värsta av allt är att jag inte vågade åka in till Centralen och vinka av Lingon :(

Sen undrar jag lite hur jag tänker ibland! Varför varför skulle jag prompt prova den här……………………..

#096 tripper B long skirt v dark grey

Risken att den ska landa i Rosgarderoben har ökat oroväckande mycket.

Hoppas ni haft en bra söndag :)

Kramar

16 kommentarer:

  1. Men din stackare med risig mage, hoppas den är bättre nu.
    Tusen kramar fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp - nu tror jag att den är ok :)
      KRAM

      Radera
  2. Snyggo! Tänkte väl att RAF:en skulle hamna hos dig och den kjolen, den kjolen....;) Trist med magen, Provivashots, något du testat? Tycker att det är suveränt!
    Krya på dig och kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kände att den i golden porcelin behövde en kompis :) Proviva inhandlas i morgon!
      Kram

      Radera
  3. Hej!

    Kjolen är underbar och den satt som en liten dröm på dig så jag förstår om du suktar. Och den där andra lilla saken, hur fin som helst.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååå kjolen - varför kunde jag inte låta bli att dra på den! Tror det blir premiär för toppen i mogon.
      Kram

      Radera
  4. Usch för risig kista:( Min är inte helt hundra än....
    Kjolen är fantastisk! Köööööp! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj är du inte ok än - stackars! Hm ja - stor risk för kjolköp ;)
      Kram

      Radera
  5. Toppen är superfin. header Nr. 3 tycker jag är finast.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Jag lutar åt att behålla nr 3.
      Kram

      Radera
  6. Du är bara så supersnygg!
    Miss you. :-)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! Ja farao så fort helgen gick - kanske måste jag dra mig söderöver för jag saknar också!
      Kramkram

      Radera
  7. Ja jag kan bara hålla med! Den kjolen är så himla snygg!
    Tur du blev bättre i magen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Ja jösses kjolen :) Vädans tacksam att jag verkar vara ok nu!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Nu har du inspirerat mig till blogg förnyelse, ny bakgrund och header blev det för mig med. Kul med lite nytt. Du har fått till det jätte fint här inne:-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Nu måste jag in och kuka hos dig.
      Kram

      Radera