onsdag 25 april 2012

Händelselös men trivsam dag

Faktiskt väldigt skönt att dagen gått i en jämn lunk utan vare sig katastrofer eller glädjetjut. En sån där dag som bara passerar utan att direkt lämna några avtryck – vilsamt liksom.

Utanför lunchmatsalen har vi en stor terrass som nästan nuddar Mälaren och i dag började man sätta ut bänkar och bord. Vi stal oss till en sol och kaffestund efter lunchen och det var första gången jag satt utomhus med en kaffekopp i år. Ett stort ögonblick alltså :)

Det blev ingen invigning i dag av den söta lilla Hook uptanken för mina ögon föll på något helt annat när det var dags för påklädning

IMG_1747x

IMG_1750x

Snart kanske jag kan använda den som ytterplagg?

Nu tänker jag vara sådär tråkig igen och stänga av datorn för i kväll ;) Lägga mig i soffan eller sängen och lyssna på en ljudbok och somna när jag är redo oavsett hur mycket klockan är.

Må så gott!

Kram

4 kommentarer:

  1. Du är inte alls tråkig som stänger av datorn, det är bra att ibland slita sig från datorn.
    Härligt att kunna sitta ute! På min arbetsplats har vi inte haft någon riktigt bra plats att sitta ute på, men nu håller vi på att bygga om för fullt och nästa år kommer vi att ha ett fantastiskt soldäck med utsikt över Götaälv. Vi har redan planer för grillkvällar :-)

    Jag längtar efter att kunna ha min Grandmas som ytterplagg, men än så länge får jag ha den under en jacka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är bra med såna dagar med, då hinns det med att varva ned lite.. Snygg du är i din dagens, den koftan är så himla fina.
    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag satt en liten stund på den fina innergården bakom salongen i dag och njöt. Gudars vad skönt det var! Kram!

    SvaraRadera
  4. underbart att göra så! vilken fin dagens ILIKE!!! kram

    SvaraRadera