måndag 23 april 2012

En ren rip off :)

Vet inte riktigt vad som hänt här men jag somnade på tunnelbanan både på väg till och från jobbet.

Det måste väl vara den stora vårtröttheten eller också får jag lite skamset erkänna för mig själv att det inte funkar att sitta uppe halva natten om klockan ringer 6.30 morgonen därpå. Faktiskt ganska retligt….ja det där med väckarklockan alltså eftersom jag jobbar 50% veckan ut och skulle kunna sova lite längre.

Jag var sålunda icke i form att rota fram kläder från sitt gömställe under plasten så jag gjorde en ren rip off på Josannes stass häromdagen eftersom de kläderna hängde framme.

IMG_1727x

Ganska mycket färg i alla fall och så fick jag ju inviga RAF toppen :)

Det blir tidig kväll här för i morgon bär det av till gymmet och på kvällen ska jag gå ut och äta med några av mina kollegor. Det gäller att vara utvilad i morgon bitti alltså.

Må så gott!

Kram

11 kommentarer:

  1. Åhh ja, toppen är rent ljuvlig. Måste erkänna att jag har den i både grått och porslinsfärgen faktiskt eftersom den är är så användbar. Men jag är ju hopplös sedan gammalt med att köpa två och tre av varje så det förvånar nog ingen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha här har du en syster - två och tre av en hel del i rosgarderoben också. Så klart har jag den även i golden porcelin :)
      Kram

      Radera
  2. Vacker som en ros!

    Här är en till som aldrig kommer i säng i tid, hopplöst fall, och alltid är lika seg på morgnarna.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag tänker lägga mig så fort jag börjar gäspa!
      Kram

      Radera
  3. Det där med trötthet måste vara något som går. Jag höll på att somna på jobbet i dag:) Snygg outfit, jag blir mer och mer förtjust i Maria måste jag säga. Vila upp dig, och sitt inte uppe halva natten;)
    Kram fina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi är nog flera som är trötta men jag ska i säng riktigt riktigt tidigt!
      Många kramar

      Radera
  4. Jag lider också av den stora vårtröttheten just nu, må det gå över snart! Fin dagens! Kram

    SvaraRadera
  5. Fin du är och gissa vem som vill ha topen så det skriker om det?
    kram och suss gott

    SvaraRadera
  6. Hej! Undrar vad du har för storlek på dina Euphorbia tunikor?
    Mvh A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :) Jag har 1 på båda men skulle nog kunna ha 2 också.

      Radera
  7. Snyggt tjejen och du ser i alla fall inte det minsta trött ut;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera