onsdag 28 december 2011

Massa vill ha :)

Jag brukar ju inte sitta och göra listor i bloggen över vill/vill inte ha ur nya kollektioner men nu gör jag det ändå. Mest för min egen skull faktiskt för Spring 2012 är i mina ögon full av plagg som skulle kunna få flytta hit omedelbums. Så nu raddar jag upp precis allt jag vill ha så får vi se sen hur det blev :) En något annorlunda vinkel – jag talar om för mig själv varför jag inte ska köpa ett visst plagg så får vi se om det hjälper
m212-004vintagerosefront
Jag har redan en Augar tunic i powder………………………………..
m212-050porcelainfront
Jag kommer att se ut som ett par bröst på två ben………………………..
m212-052apricotfront
Jag har redan två längre tunna koftor i powder………………………………………….
m212-054apricotfront
Den kommer att vara för lång för mig………………………………………..
m212-948porcelainback
Behöver inte ett endaste ytterplagg…………………………………………
m212-965litepinkfront
Hur mycket rosa får det finnas i en vuxen kvinnas garderob…………………
m212-967darkpowderfront
Kommer att vara för lång och sluta mitt på vaden………………………………
m212-987goldenrosefront
Funkar troligen inte över bysten och så är den rosa……………………………..
m212c--020apowderfront
Se kappan ovan…………………………………………………………………………………
m212c--423goldporcelainfront
Här börjar det bli besvärligt……..för tight över bysten?????????????????
m212-046vintagerosefront
Jag har två stycken 9th sweaters – men tre är väl ett bra tal????????
m212-053chalkfront
Och här sprack det – ska ha………………………………………………
m212-327porcelainfront
Och så sprack det igen – ska ha…………………………………………………….
Som sagt – ska bli lite kul att se vad som verkligen flyttar hit :)
Kram

17 kommentarer:

  1. Ja precis så där känns det för mig oxå!!!
    Måste liksom tala om för mig själv att en hel del passar inte på mig!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Haha, det var den roligaste listan på länge. Jag kanske borde gör samma sak, för min lista har växt mycket sen i går.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow vilken powderkavalkad :) Verkligen fina allihop. Kram

    SvaraRadera
  4. Usch ja.... Blir en dyr vår om man inte lyckas övertala (läs lura) sig själv... Frill dress SKA jag dock ha!!!
    Ta hand om dig!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  5. Jag vågar inte ens börja kika på vårens härligheter än. Inser att jag måste hitta mååånga bortförklaringar. Mycket snyggt du hittat. Den här våren kommer bli tuff :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Mycket fint är det och det blir minsann dyrt för mig med. Uscha. Men den tiden den sorgen.

    Och det där är absolut dina färger! Kram

    SvaraRadera
  7. Översta är underbar en till skadar inte alls, ä va sjutton låt sömmerskan sy upp den jättesnygg tänk till sommaren:)Hur mycket rosa som helst och tre är ett superbra tal. Skit i ytterplaggen dem tar man ju ändå av sig:)Tur att jag gått upp i tid så även jag kan köpa lite snyggingar till garderoben.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  8. Hahaha Berit - dagens bästa kommentar - klart jag ska skita i ytterplaggen, att en till inte kan skada och att sömmerskan kan rycka in :D

    Känner att jag borde låta bli att titta mer för min beslutsamhet börjar redan luckras upp......
    Kram på er

    SvaraRadera
  9. Underbart perspektiv!

    Koftan andra från slutet...sluuuurpiii....


    Kramar och ha det gott idag

    SvaraRadera
  10. Ja, hur ska det här gå?! Ett varv med lackväskan kanske;) Kram!

    SvaraRadera
  11. Många helt i min smak... Våren är alltid dyrare än hösten. Fina färger och bättre material.

    Den långa klänningen måste provas, men förmodligen kommer den haka upp sig på allt som finns att haka upp sig på.

    kram

    Septemberflikka

    SvaraRadera
  12. Usch, ja! Så mycket snyggt. Kanske ett lönelyft vore på sin plats eller kanske en löneförmån?!

    SvaraRadera
  13. Usch, ja! Så mycket snyggt. Kanske ett lönelyft vore på sin plats eller kanske en löneförmån?!

    SvaraRadera
  14. Tack snälla för den fina vinsten som levererades fint inslagen idag! Nu blir jag tjusig på nyårsfesten minsann!!
    Kram på dig!
    Maria

    SvaraRadera
  15. Maria: så bra att det kom fram ordentligt :)
    Kram på dig själv!

    SvaraRadera
  16. Jag hittade inte några anledningar att inte köpa utan köpte bara med min makes Visa och hans godkände. :()

    SvaraRadera
  17. Mollie: hahaha - tror du att han har lust att svänga förbi Hornsgatan och "glömma" kortet :D

    SvaraRadera