tisdag 5 juli 2011

Utmanar mig själv och bjuder på föga smickrande närbild

Vet inte riktigt varför jag tog den här bilden strax innan middagen den första kvällen. Det var definitivt inte meningen att den skulle hamna här men håll till godo…………………………….

DSC04150

Det ser verkligen ut som om jag har gristryne :D men vad jag ville visa är hur det kan gå om man kör enligt devisen “ äh vad f…. jag ska ju bara vara i skuggan ett par timmar” och låter bli solskydd :o) Slarvade inte en millimeter resten av tiden!

F.ö slog jag till på en stor Neu Lash på planet på väg ner så om två veckor förväntar jag mig ögonfransar de luxe ;)

See you………………………….

4 kommentarer:

  1. Ajaj vad det måste ha gjort ont!! Lycka till med ögonfransarna :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot nästa bild fast då på ögonfransarna, de täta långa och vackra :)

    Välkommen hem föresten!

    SvaraRadera
  3. Bränner mig alltid också där på bröstet.
    Kul att det verkar funka med fransarna

    SvaraRadera
  4. Aoch, ser lite svidigt ut! Förstår att det måste gjort ont :-( Jag är också sugen på neu lash, måste nästan prova snart tror jag...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera