måndag 4 juli 2011

Traderade Primeboots :)

Innan jag åkte iväg gjorde jag ett fynd av stora mått och ni såg dem skymta fram på gårdagens dagensbilder och provningsbilderna från Mathilde.

124357934_1

Ett par halvhöga svarta Primeboots Engineer Mid 16 Zip  - de med dragkedja baktill. Perfekt ingångna i toppskick till mindre än halva nypriset :)

Jag tror att jag ska ge mig på att måla ett par rosor på utsidan av hälen – jag har läderfärg på väg hem och en ros schablon i rätt storlek borde inte vara svårt att hitta. Vågar mig inte på att måla på frihand men jag har schablonmålat bl.a en byrå och en piedestal med rosenmönster och det blev finemang.

I dag ska jag göra en rolig utflykt – bilder kommer sen ;)

Kramkram

4 kommentarer:

  1. Åh vad spännande och få se ditt resultat sen. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd och jag tycker också att det ska bli spännande att se...:-)
    Ha en fin utflykt idag!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vilket fynd! De kommer att bli galet snygga med rosen på. KRAAAM! Ninna

    SvaraRadera
  4. I morgon startar jakten på rosenschablon - räknar med att läderfärgen landar tidigast på fredag så jag får väl tåla mig lite ;)
    Kram

    SvaraRadera