lördag 9 juli 2011

Sorry Mallgrodan :(

Tänk om jag kunde ta det lugnt någon gång!!!!! Blev så peppad av era kommentarer på schblonmålningsinlägget att jag inte kunde hålla fingrarna i styr! Raskt tvättade jag hälytorna på bootsen med ren bensin och sen tjoff tjoff på med schablon och röd färg. För mycket färg – den rann ut och resultatet blev katastrofo.

OH-NO-300x300

Fick bort 99% med bensin och där färgen fastnat i själva präglingen av “Primeboots” målade jag med lite svart tuschpenna :o) Ingen utom jag kan nu se att de varit utsatta för ett vansinnesdåd ;)

Kanske kanske nytt försök i morgon med mindre färg men kanske inte ändå!

Nu måste jag duscha och fixa till mig inför kalaset – inga mer experiment nu – hör jag det!!!!!!

Kram

5 kommentarer:

  1. Sorger ska sväljas med jordgubbsdrinkar och smörgåstårta och räkmackor! Slurp och skål och kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha - så rätt så rätt. Kommer att få en furstlig middag i kväll där Champagne av egen import garanterat kommer att ingå :))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad tråkigt. Du fixar det på nästa försök om du nu vågar. Jag vette katten vad jag hade gjort.
    KRam

    SvaraRadera
  4. Aj då! På´t igen:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Så cool du är - du måste testa igen! Säker på att du klarar det :-)
    Kram

    SvaraRadera