tisdag 5 juli 2011

Paket från Full Circle Star :))

Mmmmm ååååå jag har precis hämtat ut två paket med ljuvligheter i :)

I det ena fanns föga förvånande den här…………

DSC04183_thumb

…….. jag behövde alltså inte vänta så länge. Det andra paketet innehåller en halv uniform ;) Den andra halvan har jag redan fått hem från Ajabaja eftersom jag inte hann med hos deepFLING :o) Provningsbilder kommer i morgon för strykjärnet måste fram.

Återkommer med Barkarbyredovisning om ett par timmar när jag sorterat klart bland mina papper och diskat.

Kram

5 kommentarer:

  1. Den är jättefin på dig! Ska bli spännande att se vad du har i dina andra paket :) När du säger uniform tror jag att jag har en aning om vad det kan vara :)) Kram

    SvaraRadera
  2. Å, det är nästan som julafton hemma hos dig. Jag älskar veckor där det kommer hem massor av paket. Du är så snygg i klänningen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Provade denna ljuvliga klänning igår , älskar det rosa på den. Du kan vara glad som har en så fin klänning. Jag funderar på att önska mig den i julklapp eller nåt:)
    Kram Berit

    SvaraRadera
  4. Odd Me: och du har rätt hihi
    Kram

    Hilde: ja det är kul nu - har en del Traderapaket att hämta ut också :)
    Kram

    Berit: ja den är fullkomligt underbar och så bra i modellen! Kan inte tänka mig någon enda människa som inte är snygg i den1
    Kram

    SvaraRadera
  5. åååå lyckliga du! Den klänningen är ju bara to die for. Hoppas den finns kvar när jag bestämt vilken färg jag ska ha :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera