lördag 9 juli 2011

Nu är det snart dags…………..

………………… men attans vad nervös jag blev plötsligt :o)

DSC04284

Jag ska kombinera själva mittenrosen minus blad med stjälk och blad från den nedersta raden. Blir lite trixigt för jag måste förstora blad och stjälk lite på fri hand för de matchar inte riktigt rosen i storlek och jag har plötsligt blivit helt nervös. Får intala mig själv att det värsta som kan hända är att det blir skitfult så att jag måste skaffa svart färg och måla över!

Men innan helgen är över räknar jag med att på ett eller annat sätt ha ett par helt unika svarta Primeboots :)

Kram

7 kommentarer:

  1. Så spännande! Lycka till.



    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Lycka till!! Spännande

    SvaraRadera
  3. Spännande att få se resultatet!=)

    Kramisar
    Adela

    SvaraRadera
  4. Vad modig du är! Ska bli himla roligt att se när det är färdigt! Kram

    SvaraRadera
  5. Gaaahh du våghalsiga brutta! På ett par Primeboots??! Spännande, vad är det för färg som tål stövelstrapatser? Hoppas jag hinner se resultatet innan jag far på semestertripp i morgon (självlkart skyndar du dig då:)

    SvaraRadera
  6. Ja hjälp - spännande var ordet sa Bull! På väg på kalas nu och jag tänker inte ge mig på att måla när jag kommer hem men Mallgrodan: ska göra mitt bästa för att fixa det i morgon förmiddag ;)
    Kram på er

    SvaraRadera
  7. Spännande. Vad fiffig och modig du är :-) Tror det kommer bli kalasfint

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera